نحوه فعالیت های پژوهشی دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس اعلام شد

به گزارش مجله آزمون اول، معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه تربیت مدرس، نحوه فعالیت های پژوهشی دانشجویان این دانشگاه را تا اطلاع ثانوی را گفت.

نحوه فعالیت های پژوهشی دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس اعلام شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه تربیت مدرس در اطلاعیه ای نحوه فعالیت های پژوهشی دانشجویان این دانشگاه را تا اطلاع ثانوی اظهار داشت.

بر اساس این اطلاعیه نحوه فعالیت های پژوهشی دانشگاه تا اطلاع ثانوی به توضیح زیر است:

1- صرفا دانشجویان و پژوهشگرانی که مشمول شرایط سطح 3 هستند، امکان حضور در دانشگاه و ورود به خوابگاه را خواهند داشت. ضرورت دارد سایر دانشجویان بعد از اعلام بازگشت به شرایط سطح 2 به دانشگاه و خوابگاه مراجعه نمایند. اسکان متقاضیان در خوابگاه تابع قوانین و مقررات معاونت دانشجویی است.

2- صدور مجوز فعالیت پژوهشی صرفا برای دانشجویان و پژوهشگرانی که تا تاریخ صدور این اطلاعیه مجوز حضور در آزمایشگاه را دریافت نموده و مشمول سطح 3 هستند، مقدور است. زمان صدور مجوز های جدید برای فعالیت در آزمایشگاه ها متعاقبا در صورت ادامه فرایند کاهشی شیوع بیماری و اعلام شرایط سطح 2 اعلام می گردد.

3- ارائه گواهی سلامت از پزشک محل سکونت به مسئول خوابگاه بر اساس ابلاغ مرکز بهداشت الزامی است.

4- صدور مجوز فعالیت، مشروط به نظارت مستمر و راهنمایی استاد راهنما و با مسئولیت کمیته ایمنی دانشکده امکانپذیر است.

5- به منظور حفظ سلامت دانشجویان ضروری است کمیته ایمنی دانشکده ها نظارت کاملا سخت گیرانه بر فعالیت افراد در آزمایشگاه ها اعمال نمایند. طی بازدید های سرزده در صورت مشاهده هرگونه عدم رعایت پروتکل ها، مجوز ها بلافاصله لغو خواهد شد.

6- صدور مجوز بر اساس درخواست دانشجو و استاد راهنما مطابق روال گذشته، پس از تایید کمیته ایمنی دانشکده و اعلام اسامی افراد واجد شرایط توسط ریاست دانشکده به مدیریت حراست دانشگاه انجام خواهد پذیرفت.

7- ارسال رونوشت مکاتبه مربوط به اعلام اسامی افراد دارای مجوز فعالیت آزمایشگاه ها توسط ریاست دانشکده به معاونت پژوهشی دانشگاه الزامی است.

8- با توجه به شرایط، برای دانشجویانی که با اعمال محدودیت ها از فعالیت های پژوهشی میدانی و آزمایشگاهی محروم می شوند دانشگاه به صورت متناسب افزایش مهلت تحصیل بدون احتساب در سنوات آموزشی و خوابگاهی و سایر موارد مرتبط، لحاظ می نماید.

9- فعالیت های پژوهشی، آزمایشگاهی و حضور دانشجویان و پژوهشگران در دانشگاه مشمول پروتکل های ابلاغ شده به دانشگاه توسط مراجع ذی ربط می باشد و هرگونه تغییر در موارد ذکر شده به وسیله اطلاعیه های آینده ابلاغ خواهد گشت.

جدول سطح بندی به توضیح زیر است؛

pariblog.ir: پری بلاگ | در دنیایی از وبلاگ ها و وبسایتهای خبری و علمی چرخی بزنید

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 26028

به "نحوه فعالیت های پژوهشی دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نحوه فعالیت های پژوهشی دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید