خبرنگاران بهره برداری از شـاد پلت فرم اختصاصی آموزش و پرورش

به گزارش مجله آزمون اول، تهران - خبرنگاران - وزارت آموزش و پرورش طی اطلاعیه ای از بهره برداری شـاد پلت فرم اختصاصی این وزارتخانه اطلاع داد.

خبرنگاران بهره برداری از شـاد پلت فرم اختصاصی آموزش و پرورش

به گزارش روز آدینه مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی، وزارت آموزش و پرورش در راستای تبیین اهداف، تشریح اقدامات انجام گرفته و شروع به کار شبکه اجتماعی دانش آموزان شاد اطلاعیه ای صادر نموده است.

در بخشی از متن این اطلاعیه آمده است: با پیگیری های مستمر وزیر آموزش و پرورش و همکاری وزارت ارتباطات، دبیرخانه شورای عالی فضای مجازی، مساعدت دانشگاه صنعتی شریف و کوشش شبانه روزی تیم فنی، اجرایی و حقوقی پلت فرم اختصاصی آموزش و پرورش بنام SHADAP بامالکیت و مدیریت وزارت متبوع، در مرحله بهره برداری قرار گرفته است.

همچنین در بخش دیگری از این اطلاعیه اعلام شده است: طبق برنامه پیش بینی شده، از 22 فروردین ماه ورود مدیران، معلمان و دانش آموزان دوره ابتدایی به پلت فرم اختصاصی آموزش و پرورش شروع شده و تا اواسط هفته آینده ادامه خواهد داشت.

در این اطلاعیه تاکید شده است: مدیران، معلمان و دانش آموزان دوره ابتدایی، می توانند اپلیکیشن شاد را با مراجعه به آدرس https://Shaddl.medu.ir دریافت و نصب نمایند. زمان و نحوه ورود و بهره برداری مدارس متوسطه، متعاقبا با ارسال بخشنامه ای توسط معاونت آموزش متوسطه اعلام می گردد.

به گزارش خبرنگاران، با توجه به شیوع ویروس کرونا و توصیه وزارت بهداشت مبنی بر قرنطینه خانگی و به حداقل رساندن رفت وآمدها جهت حفظ سلامتی افراد، وزارت آموزش و پرورش اقدام به راه اندازی سامانه آموزش مجازی شاد نموده است تا مربیان پیش دبستانی، آموزگاران، دبیران و هنرآموزان بتوانند به وسیله کلاس های مجازی، نوآموزان، دانش آموزان و هنرآموزان را در سراسر کشور آموزش دهند.

سفر به تایلند: سفر به تایلند | تور تایلند ارزان، تور لحظه آخری، تور نوروز 98، بهار، تابستان، پاییز، زمستان را همراه ما باشید.

ساری فان: ساری فان | مجله سرگرمی،خبری و آموزشی اینترنتی

منبع: ایرنا
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 9630

به "خبرنگاران بهره برداری از شـاد پلت فرم اختصاصی آموزش و پرورش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بهره برداری از شـاد پلت فرم اختصاصی آموزش و پرورش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید