بتای Call of Duty: Modern Warfare میلیون ها کاربر داشته است

به گزارش مجله آزمون اول، دوره انجام دادن نسخه بتا (آزمایشی) عنوان Call of Duty: Modern Warfare چند روز قبل به خاتمه رسید که تجربه ای از عملکرد میان پلتفرمی آن در اختیار ما قرار می داد. حتی با وجودی که این بتا یک سری مشکل داشت، اما واقعا یک موفقیت بزرگ بود. شرکت اکتیویژن (Activision) پس از به خاتمه رسیدن دوره این بتا، گفت که این نسخه بزرگ ترین بتای تاریخ این سری بوده است که تعداد بازیکنان همزمان آن روی هر سه پلتفرم، به بیشترین مقداری رسیده که این سری تا به حال تجربه نموده بود.

بتای Call of Duty: Modern Warfare میلیون ها کاربر داشته است

آمار و ارقام دقیق آن توسط آن ها اعلام نشده است اما این شرکت ناشر اعلام نموده است که میلیون ها نفر در طی دو آخر هفته ای که این بتا در دسترس قرار داشت، آن را دانلود و بازی نموده اند. Patrick Kelly، کارگردان نوآوری عنوان Call of Duty: Modern Warfare و همینطور معاون مدیر عامل استودیوی Infinity Ward، به پاس تشکر و قدردانی از جامعه پرشور و پرتعداد کاربران نسخه دموی این بازی گفت که:

ما روی این تمرکز نموده ایم که بهترین تجربه آنلاین ممکن را در اختیار بازی بازان قرار دهیم که این موضوع شامل دور هم جمع کردن جامعه کاربران بازی از طریق قابلیت بازی میان پلتفرمی هم انجام می گردد. ما از تمامی مردمی که در سراسر جهان وجود دارند، تشکر و قدردانی می کنیم که این بتا را بازی کردند و بازخوردهای خود را با ما به اشتراک گذاشتند. پشتیبانی و حمایت های شما نه تنها یک منبع الهامِ راهنمایی نماینده برای کل تیم ما است، بلکه داده ها و بازخوردهای بسیار مهمی که می توانند به ما یاری نمایند تا تجربه انجام دادن این بازی را در نسخه نهایی آن بهبود ببخشیم، را هم در اختیار ما قرار می دهند.

به هر حال یکی از دلایل و انگیزه هایی که سازنده های مختلف پیش از عرضه نسخه کامل و نهایی بازی خود دموی آن را در اختیار بازی بازان قرار می دهند، این است که با در اختیار گذشتن بخشی از تجربه این بازی برای کاربران، با دریافت بازخوردها و پاسخ های آن ها به بازی خود، تجربه نسخه نهایی بازی را بهبود ببخشند و از نظرات و انتقادهای کاربران در جهت بهتر کردن بازی خود استفاده نمایند. در ادامه، Byron Beede، که VP اجرایی شرکت اکتیویژن و همینطور مدیر کل سری Call of Duty است، اظهار نموده است که:

واکنشی که ما از طرف بازی بازان و کاربران برای عنوان Call of Duty Modern Warfare که ماه آینده به عرضه خواهد رسید، دریافت کردیم، واقعا بی نظیر بود. از همان مراحل ابتدایی توسعه و ساخت این بازی، شور و هیجان بیش از اندازه ای برای این بازی وجود داشت. ما از کاربران Call of Duty و تیم های توسعه دهنده و سازنده آن که در راس آن ها Infinity Ward قرار گرفته است، برای این که رکورد تازه ای با این بتا به ثبت رساندند، تشکر می کنیم. ما شدیدا مشتاقانه منتظر فرا رسیدن تاریخ 3 آبان هستیم تا بازی بازان در سراسر جهان کل عمق نسخه کامل این بازی و گیم پلی جذاب و هیجان انگیزی که Modern Warfare ارایه می دهد، تجربه نمایند.

در کنار حالت ها و بخش های کلاسیک مانند Team Deathmatch و همینطور Domination، بتای این بازی بخش Ground War را نیز در اختیار بازی بازان قرار می داد. این بخش یک حالت جدید است که برای اولین بار در عنوان Call of Duty: Modern Warfare به این سری اضافه شده که اجازه می دهد تا حد 64 نفر بازیکن، تنها در یک نقشه با خودروهایی که در اختیارشان قرار داده شده است، با یکدیگر مبارزه نمایند. اگرچه بسیار شلوغ و پرهرج و مرج به نظر می رسد، اما به لطف نحوه کسب امتیاز در این بخش که با کشتن هر یک از بازیکنان به دست آورده می شد و نه با امتیاز گیری، برای بازی بازان بسیار جذاب و لذت بخش بود. حال باید ببینیم که Infinity Ward چطور از بازخورد بازیکنان برای بهبود تجربه این بخش استفاده خواهد نمود.

عنوان Call of Duty: Modern Warfare قرار است در تاریخ 25 اکتبر 2019 میلادی برابر با 3 آبان ماه امسال شمسی برای پلتفرم های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و رایانه های شخصی به عرضه برسد. همچنین شب گذشته در جریان برگزاری جدیدترین قسمت رویداد State of Play توسط سونی، از گیم پلی بخش داستانی این بازی برای اولین بار رونمایی شد که می توانید از این آدرس آن را مشاهده کنید.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: وینفون
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 2942

به "بتای Call of Duty: Modern Warfare میلیون ها کاربر داشته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بتای Call of Duty: Modern Warfare میلیون ها کاربر داشته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید