اختصاص 120 میلیارد تومان اعتبار برای ساماندهی حاشیه شهر مشهد

به گزارش مجله آزمون اول، خبرنگاران/خراسان رضوی در جلسه ستاد ملی بازآفرینی شهری پایدار که با حضور پنج وزیر و استاندار خراسان رضوی برگزار شد، 120 میلیارد تومان اعتبار از سوی وزارت خانه راه و شهرسازی برای ساماندهی بافت حاشیه ای مشهد تخصیص یافت و در این راستا ساماندهی حاشیه مشهد در قالب 130 پروژه دوسالانه با اعتبار چهار هزار میلیارد تومان، اجرایی و عملیاتی می شود.

اختصاص 120 میلیارد تومان اعتبار برای ساماندهی حاشیه شهر مشهد

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، جلسه فوق العاده ستاد ملی بازآفرینی شهری ایران در خصوص موضوع حاشیه نشینی شهر مشهد با حضور وزرای نیرو؛ تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛ ورزش و جوانان؛ فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ استاندار خراسان رضوی و دیگر اعضای ملی و استانی برگزار گشت.

لازم به ذکر است؛ برنامه ای که برای ساماندهی حاشیه مشهد تعریف شده در قالب 130 پروژه دوسالانه است که حدود چهار هزار میلیارد تومان هزینه برای آن تعریف شده است. این پروژه های 130 گانه در گام نخست با بودجه 120 میلیارد تومانی که وزارت راه و شهرسازی تامین کرده، عملیاتی و اجرایی می شود.

لازم به ذکر است؛ طبقه گفته وزیر راه و شهرسازی در این جلسه، در ساماندهی بافت های حاشیه ای شهر مشهد حتما از جلب و جذب خیرین و مردم استفاده خواهد شد. همچنین اصلاح شرایط معابر، احداث زیربناها، اجرای شبکه فاضلاب، احداث مراکز و مجتمع ها برای کمک به بهبود شرایط زندگی مردم در این برنامه عملیاتی و اجرایی پیش بینی شده است.

آژانس مسافرتی: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

مجله وبلاگ فروش: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 22711

به "اختصاص 120 میلیارد تومان اعتبار برای ساماندهی حاشیه شهر مشهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص 120 میلیارد تومان اعتبار برای ساماندهی حاشیه شهر مشهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید