برنامه 7 روز سفر به کانادا

به گزارش مجله آزمون اول، کانادا با طبیعت بکر و زیبایش، شهرهای مدرن و پرجنب و جوش، و فرهنگ چندملیتی‌اش، یکی از بهترین مقاصد برای سفر است. اگر قرار است 7 روز به کانادا سفر کنید، باید برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشید تا بتوانید بیشترین استفاده را از زمانتان ببرید. در این مقاله به برنامه 7 روز سفر به کانادا می‌پردازیم تا سفری فراموش‌نشدنی داشته باشید.

برنامه 7 روز سفر به کانادا

برای دریافت خدمات تور های کانادا با مجربترین کارشناسان کشور همراه باشید.

روز اول : تورنتو

تورنتو بزرگ‌ترین و پرجمعیت‌ترین شهر کاناداست. این شهر مدرن و پر انرژی پایتخت اقتصادی کانادا محسوب می‌شود. در روز اول وارد تورنتو شوید و از مرکز شهر و محله کسب و کار دیدن کنید. همچنین می‌توانید به برج CN با ارتفاع بیش از 550 متر بروید که دید بسیار زیبایی از شهر دارد.

روز دوم : تورنتو

روز دوم را صرف بازدید از موزه‌ها و گالری‌های هنری تورنتو کنید. موزه هنر آگاخان یکی از بهترین موزه‌های هنر مدرن در شمال آمریکاست. همچنین می‌توانید از گالری ملی کانادا بازدید کنید. شب را در یکی از رستوران‌های محلی تورنتو بگذرانید و غذاهای خوشمزه کانادایی را امتحان کنید.

روز سوم : آبشار نیاگارا

صبح زود راهی آبشار نیاگارا شوید که تنها یک ساعت رانندگی با تورنتو فاصله دارد. آبشار نیاگارا یکی از زیباترین جاذبه‌های طبیعی در جهان است. از قایق سواری نزدیک آبشار و تماشای این شگفتی طبیعت لذت ببرید. همچنین می‌توانید از باغ‌وحش مارین‌لند نیاگارا دیدن کنید که در کنار آبشار قرار دارد. بعد از ظهر می‌توانید به تورنتو برگردید و استراحت کنید.

روز چهارم : اتاوا

صبح روز چهارم با قطار به مقصد بعدی سفرتان یعنی اتاوا، پایتخت کانادا سفر کنید. اتاوا شهری آرام با موزه‌ها و گالری‌های فراوان است. از موزه‌های ملی کانادا و صلح دیدن کنید. همچنین می‌توانید از مجلس سنای کانادا و ساختمان مجلس عوام بازدید نمایید. 

همچنین پیشنهاد می‌کنم حتما از موزه مدرن کانادا در اتاوا دیدن کنید که نمایشگاه‌های جذابی دارد.

روز پنجم : کبک سیتی

صبح روز پنجم سوار قطار شوید و راهی شهر کبک شوید که مرکز فرهنگی استان کبک است. این شهر حال و هوای اروپایی دارد و با ساختمان‌ها و کوچه پس‌کوچه‌های تاریخی‌اش شهری بسیار زیباست. از دیدن قلعه فرونتناک و خیابان سنت لوییس لذت ببرید.

روز ششم : مونترال

روز ششم با اتوبوس یا قطار به سمت مونترال حرکت کنید. مونترال یکی دیگر از شهرهای بزرگ و مهم کاناداست که دارای فرهنگ و زبان متفاوتی است. از دیدن کلیسای نوتردام و بازار پورتیج لذت ببرید. شب را در یکی از کافه‌ها یا رستوران‌های شهر بگذرانید. 

پیشنهاد می‌کنم صبح زود از بازار معروف آتواتر دیدن کنید و میوه و سبزیجات تازه محلی خریداری نمایید.

روز هفتم : بازگشت

روز آخر برای بازگشت و پرواز به کشور خود اقدام کنید. البته اگر وقت اضافه دارید می‌توانید صبح را برای بازدیدهای آخر و خرید سوغاتی اختصاص دهید.

توصیه‌هایی برای خرید:

  • شراب‌های محلی از استان‌های مختلف
  • عسل اهالی بومی کانادا
  • لباس‌های گرم و زمستانی کانادایی
  • صنایع دستی و هنرهای بومی

با این برنامه می‌توانید بیشتر شهرهای مهم کانادا را در 7 روز ببینید و از سفرتان لذت ببرید. امیدوارم این مقاله در برنامه‌ریزی سفرتان مفید باشد. سفری خوش!

انتشار: 28 شهریور 1402 بروزرسانی: 4 مهر 1402 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 2125

به "برنامه 7 روز سفر به کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه 7 روز سفر به کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید