10 درصد از پروژه هدایت آب های سطحی تقاطع رسالت باقیمانده

به گزارش مجله آزمون اول، خبرنگاران/همدان مدیر منطقه دو شهرداری همدان با بیان اینکه تا به امروز پروژه لوله گذاری و هدایت آب های سطحی تقاطع رسالت 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، اعتبار عمرانی این پروژه را 130 میلیارد ریال گفت.

10 درصد از پروژه هدایت آب های سطحی تقاطع رسالت باقیمانده

حامد جلیلوند با بیان اینکه ارتقاء کیفیت زندگی شهری یکی از شاخص های رضایتمندی شهروندان از مدیریت شهری است که در این بین هدایت آب های سطحی از اولویت های مهم محسوب می شود، شرح داد: تسهیل عبور و مرور، ارتقاء سطح ایمنی معابر، مدیریت به هنگام بحران در شرایط جوی نامناسب، دفع آب های سطحی به منظور ایمن سازی مناطق مسکونی از خطر وقوع سیلاب، رفع خسارت های احتمالی به تأسیسات شهری و پروژه های عمرانی نظیر آسفالت معابر، جداول و درختان از جمله اهداف شهرداری منطقه دو در اجرای پروژه هدایت آب های سطحی به شمار می رود.

وی با بیان اینکه برای اجرای این پروژه اقدام به لوله گذاری و هدایت آب های سطحی در تقاطع رسالت شده است، افزود: جمع آوری و هدایت آب های سطحی محدوده بلوار رسالت، کوی نایب احمد، بلوار 9 دی و پیشگیری از مسائل آبگرفتگی در زمان بارش به همت شهرداری منطقه دو در حال انجام است که با اجرای آن کاهش هزینه ها را به دنبال خواهد داشت.

جلیلوند با بیان اینکه در اجرای این پروژه مهم شهری 20 هزار مترمربع خاکبرداری اجرا شده و تا به امروز 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، اعتبار عمرانی این پروژه را 130 میلیارد ریال اعلام نمود و گفت: 2500 متر لوله گذاری در خیابان های اطراف میدان رسالت و بلوار چمران اجرا شده است تا از طریق آن آب های سطحی به سمت رودخانه پشت پمپ بنزین فروغ هدایت شود.

وی گفت: با توجه به اتمام فاز نخست پروژه هدایت آب های سطحی تقاطع رسالت در حفاری سنگ سخت، هم اکنون فاز دوم در قالب لوله گذاری حد فاصل میدان 9 دی تا تقاطع رسالت در دستور کار واقع شده است که براساس برنامه ریزی اجرا شده تا سه ماه آینده این پروژه به اتمام می رسد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امو بین الملل شهرداری همدان، آبگرفتگی تقاطع رسالت در جریان بارش های شدید از جمله مسائل سنواتی این محدوده از شهر همدان است که مسائل عدیده ای را برای شهروندان و ساکنان این منطقه به وجود آورده بود که مدیریت شهری همدان پروژه جمع آوری و هدایت آب های سطحی در این منطقه را با هدف کاهش مسائل و خدمات رسانی به شهروندان کلید زد.

آژانس مسافرتی: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

مجله وبلاگ فروش: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 10074

به "10 درصد از پروژه هدایت آب های سطحی تقاطع رسالت باقیمانده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 درصد از پروژه هدایت آب های سطحی تقاطع رسالت باقیمانده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید