یک نماینده دیگر مجلس کرونا گرفت ، در قرنطینه هستم ؛ حوزه انتخابیه ام به دلیل نزدیکی به قم در خطر است

به گزارش مجله آزمون اول، نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: جزو افرادی بودم که نتیجه تست کرونایم مثبت بود و اکنون در قرنطینه هستم.

یک نماینده دیگر مجلس کرونا گرفت ، در قرنطینه هستم ؛ حوزه انتخابیه ام به دلیل نزدیکی به قم در خطر است

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایلنا، محمدرضا منصوری نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس درباره اقدامات اجرا شده در ساوه در مورد جلوگیری از شیوع ویروس کرونا گفت: مساله جلوگیری از شیوع و انتشار بیش از پیش ویروس کرونا احتیاج به اطلاع رسانی همگانی و یک عزم عمومی دارد. بخشی از اقدامات می تواند در استان انجام شود اما بسیاری از اقدامات باید در فضای فرااستانی یعنی فضای ملی صورت گیرد.

وی ادامه داد: برای مثال جلوگیری از تردد خودروهایی که از مناطق پرخطر می آیند و خطر بیماری در آن شهرها بیشتر است، می تواند یکی از تصمیماتی باشد که ضروری است اتخاذ شده و در این خصوص اقدام شود تا در نتیجه آن مسافرت ها کمتر شده و از شیوع بیش از پیش این بیماری جلوگیری شود.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در ادامه درخصوص اقدامات اجرا شده در این شهرستان، ابراز داشت: در بحث شهرستان ها، شهرهایی که به قم نزدیک تر هستند، طبیعتا بیش از سایر شهرها بیشتر در معرض خطر هستند و برای این امر هم ضروری است در ابتدا ورودی های شهر به دقت کنترل شود و از مردم خواسته شود که تردد کمتری داشته باشند و حتی الامکان از تردد غیرضرور بپرهیزند.

وی اضافه نمود: گاهی ممکن است فرد ناقل بیماری، خودش آسیب نبیند اما باعث به خطر افتادن جان فرد دیگری شده و یا حتی فرد دیگری جان خود را در اثر این بی احتیاطی از دست بدهد، رعایت این مسائل هم به آموزش بر می شود و هم به این که اهمیت و شدت این مساله به درستی در همه ابعاد به جامعه گفته شود.

منصوری در مورد ایجاد محدودیت در مسیرهای ورودی در این شهرستان، بیان داشت: متاسفانه با توجه به گستردگی راه ها و همچنین مسائل و مشکلاتی که عوامل اجرایی دارند، هنوز نتوانسته اند به آن شکلی که احتیاج است، مدیریت داشته باشند. اما مهمتر این است که مردم به درستی و خوبی توجیه شوند و در اثر افزایش آگاهی رفت و آمدهای غیرضرور را کاهش داده و یا انجام ندهند.

وی اضافه نمود: از سوی دیگر برقراری پایگاه های ایست بازرسی در ورودی های شهرها بسیار می تواند موثر باشد و افراد در این شرایط بیشتر رعایت خواهند کرد، همچنین در این ایست ها که ورودی شهر است حداقل تست سنجش حرارت از افراد گرفته شود.

نماینده ساوه و زرندیه در ادامه این گفت وگو درخصوص امکانات بهداشتی این شهرستان، گفت: شهرستان ساوه به دلیل نزدیکی به قم بیشتر از سایر شهرها در خطر بوده و از نظر تعداد مبتلایان رتبه اول را در استان دارد، در مورد امکانات بهداشتی گلایه هایی از کمبود لوازم بهداشتی وجود داشت که طی نامه ای از وزارت بهداشت در خواست و پیگیری های لازم انجام شد تا حداقل لوازم بهداشتی لازم را برای شهرهایی که پرخطر و در معرض خطر بیشتری هستند در نظر بگیرند که تا به امروز یک سری اقلام ارسال شده است اما کافی نیست.

آژانس مسافرتی: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

مجله وبلاگ فروش: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت را به ما بسپارید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 7812

به "یک نماینده دیگر مجلس کرونا گرفت ، در قرنطینه هستم ؛ حوزه انتخابیه ام به دلیل نزدیکی به قم در خطر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک نماینده دیگر مجلس کرونا گرفت ، در قرنطینه هستم ؛ حوزه انتخابیه ام به دلیل نزدیکی به قم در خطر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید