کریمیان: نمی دانم چطور سازمان لیگ مصر است بازی ها برگزار گردد؟

به گزارش مجله آزمون اول، خبرنگاران/بوشهر مربی شاهین بوشهر درباره تاثیر شیوع ویروس کرونا در برگزاری رقابت های لیگ گفت: فکر می کنم در این شرایط سازمان لیگ باید نگرش دقیق تری داشته باشد. شرایط سختی است و نمی دانم چطور سازمان لیگ واقعا مصر است بازی ها برگزار گردد؟ آنها باید پاسخگو باشند.

کریمیان: نمی دانم چطور سازمان لیگ مصر است بازی ها برگزار گردد؟

به گزارش روابط عمومی باشگاه شاهین شهرداری بوشهر، مهرداد کریمیان در نشست خبری پیش از ملاقات با فولاد خوزستان گفت: بازی بسیار سختی با تیم فولاد داریم که واقعا تیمی قابل احترام و منطقی است. با توجه به فرایند بسیار خوبی که تیم ما با 3 برد پیاپی داشت، شرایط خوبی از نظر روحی و روانی داریم. باشگاه هم خوب رسیدگی نموده و پاداش های به موقعی پرداخت شده است. فکر می کنم می توانیم بازی بسیار خوبی را برابر فولاد برگزار کنیم.

وی ادامه داد: متاسفانه بعضی بازیکنان ما مصدوم هستند و تعدادشان زیاد است. اما بازیکنان خوب و با انگیزه ای که در این هفته عالی تمرین نموده اند، می توانند فردا به شاهین یاری نمایند. ان شالله دست پر برگردیم و دل مردم بوشهر را از این بابت شاد کنیم.

مربی تیم شاهین بوشهر در خصوص دلایل موفقیت شاهین در نیم فصل دوم گفت: یارگیری خوبی در نیم فصل در جهت تقویت تیم داشتیم و همچنین کوشش همه بازیکنان خیلی به ما یاری کرد. فرایند صعودی آقای میشو با بدنسازی خوب و کار فنی به دست آمد. تیم ما از نظر انگیزشی شرایط بسیار خوبی پیدا کرد و همه اینها منجر به نتایج خوب شد.

مهرداد کریمیان درباره تاثیر شیوع ویروس کرونا در برگزاری رقابت های لیگ گفت: من خیلی جدی می خواستم به این موضوع بپردازم. فکر می کنم در این شرایط سازمان لیگ باید یک نگرش دقیق تر نسبت به این موضوع داشته باشد مخصوصا تیم های مهمان. چون شرایط حمل و نقل عمومی ایجاب می نماید و باشگاه ها معمولا وسیله اختصاصی برای سفر ندارند. ما هم با اتوبوس به اهواز آمده ایم، این رفت و آمدها می تواند خیلی تاثیرگذار باشد.

وی گفت: شرایط اسکان هم مهم است؛ در حالی که ما آنقدر مطمئن نیستیم که در محل اسکان خود از این ویروس در امان باشیم. شرایط سختی است و نمی دانم چطور سازمان لیگ واقعا مصر است بازی ها برگزار گردد. آنها باید پاسخگو باشند. ولی فکر می کنم در این شرایط مثل تمامی مردم که دارند پیشگیری می نمایند، این مسئله برای بازیکنان و کادر فنی تیم ها نیز وجود دارد. اگر در ورزشکارها اپیدمی گردد می تواند خیلی خیلی جدی بگردد. خیلی بهتر است که بازی ها تا زمان پایدار شدن اوضاع، متوقف گردد.

مربی تیم شاهین شهرداری بوشهر در خصوص فاصله زمانی زیاد ملاقات قبلی این تیم با بازی پیش رو گفت: در این وقفه توانستیم بازی محبت آمیز خوبی برگزار کنیم. مصدومیت ها هم تا حدودی برطرف شد و آن چنان لطمه ای به ما نزد.

کریمیان درباره پاداش های پرداخت شده گفت: خوشبختانه مدیریت باشگاه، شورای شهر و شهردار یاری کردند و 50 درصد قرارداد بازیکنان و کادر فنی پرداخت شده است. شرایط نرمالی برقرار است و با توجه به نتایج خوب ما، باشگاه هم پاداش ها را به موقع پرداخت نموده است. ان شاالله همین فرایند را ادامه دهیم که تا حد امکان از خطر سقوط رهایی پیدا کنیم.

وی یادآور شد: محروم نداریم ولی چند مصدوم کلیدی داریم. کاپیتان تیم آقای صارمی مصدوم است، بحرانی، احمدی و محمودی را هم به دلیل مصدومیت نداریم. یکی دو مورد هم سرماخوردگی جزئی داشتند. شاید قبلا می توانستیم سرماخوردگی ها را در اردوی تیم کنترل و درمان کنیم ولی الان یکی از معضلات ویروس کرونا این است که نمی توانیم از سرماخوردگی ها ساده بگذریم.

آژانس مسافرتی: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

مجله وبلاگ فروش: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 7136

به "کریمیان: نمی دانم چطور سازمان لیگ مصر است بازی ها برگزار گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کریمیان: نمی دانم چطور سازمان لیگ مصر است بازی ها برگزار گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید