پیش فراوری تازه ترین پروژه همایون شجریان شروع شد

به گزارش مجله آزمون اول، فصل جدید همکاری های فردین خلعتبری آهنگساز شناخته شده کشورمان با همایون شجریان با شروع مرحله پیش فراوری، وارد فاز تازه ای شد.

پیش فراوری تازه ترین پروژه همایون شجریان شروع شد

به گزارش مهر، فردین خلعتبری با اعلام این خبر گفت: موضوع فراوری این پروژه از سال گذشته بر اساس مصاحبه ها و همفکری های صورت گرفته با همایون شجریان برای ارائه یک اثر جدید و طبیعتاً با رویکرد متمایز مطرح و هم اکنون نیز در دست پیش فراوری قرار گرفته است. البته مهم ترین وجه تمایز این اثر بخش بین المللی آن خواهد بود و با برنامه ریزی های صورت گرفته امیدواریم در مرداد ماه 1400 منتشر گردد.

این آهنگساز همچنین گفت: یک مجموعه از بخش خصوصی نیز در استمرار برنامه های حمایتی خود از حوزه موسیقی و آثار فاخر فرهنگی به عنوان اسپانسر در پروژه حضور دارد.

فردین خلعتبری و همایون شجریان که طی سال های اخیر آثار متعددی را در قالب آلبوم منتشر نموده اند، آبان ماه سال 1398 بود که آلبوم امشب کنار غزل های من بخواب را بر اساس اشعار زنده یاد افشین یداللهی را به خوانندگی همایون شجریان فراوری کردند.

بر اساس این گزارش طی روز های آینده جزییات بیشتری در حوزه مدیریت هنری پروژه، عنوان اثر و معرفی دیگر عوامل اجرایی آن منتشر خواهد شد.

آژانس مسافرتی: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

مجله وبلاگ فروش: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت را به ما بسپارید.

منبع: فرارو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 20173

به "پیش فراوری تازه ترین پروژه همایون شجریان شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش فراوری تازه ترین پروژه همایون شجریان شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید