ویدئو، سخنان جنجالی بهروز افخمی در حاشیه جشنواره فجر

به گزارش مجله آزمون اول، اینکه بهروز افخمی بدون ماسک در فضای جشنواره حاضر و در مقابل دوربین یک رسانه به طرح دیدگاه های خود علیه لزوم استفاده از ماسک می پردازد، فی نفسه رفتاری غلط و غیرقابل دفاع است.

ویدئو، سخنان جنجالی بهروز افخمی در حاشیه جشنواره فجر

نه تنها نفس برگزاری جشنواره بد نبوده بلکه اساساً تعطیل کردن سینمای ایران کار بسیار غلطی بوده است. تحمیل ماسک به مردم کار بسیار غلطی است. تعطیلی مدارس و تبدیل کردن بچه ها به زندانی در خانه ها کار غلطی است. این برنامه جهانی وحشت که احتمالاً با اهداف سیاسی در آمریکا و انگلیس طراحی شده، در ایران به گونه ای اجرا شده است که گویی کاسه داغ تر از آش شده ایم.

این اظهارات عجیب بهروز افخمی، هرچند تازگی نداشت، اما طرح صریح و مجدد آن، آن هم در حاشیه حضور در کاخ جشنواره فیلم فجر، بازتاب بسیاری در رسانه ها پیدا کرد.

یکی از اصلی ترین چالش های جشنواره سی ونهم فیلم فجر از نخستین روز برگزاری تا امروز که به نیمه راه رسیده است، کیفیت اجرای پروتکل های ابلاغی از سوی وزارت بهداشت بوده و آنچه واضح است، الزام پایبندی کلیه مدعوین و مهمانان این رویداد به قوانین برگزاری و احترام به برگزارکنندگان و البته سایر مهمانان است.

اینکه بهروز افخمی بدون ماسک در فضای جشنواره حاضر و در مقابل دوربین یک رسانه به طرح دیدگاه های خود علیه لزوم استفاده از ماسک می پردازد، فی نفسه رفتاری غلط و غیرقابل دفاع است. آسیب شناسی، نقد و حتی رد اظهارات شاذ بهروز افخمی درباره کرونا را طبیعتاً باید به کارشناسان این حوزه واگذاشت، اما نمی توان بر رفتار غیراصولی این فیلمسازی در حین حضور در مهمترین رویداد سینمایی کشور، چشم پوشی کرد.

هر فردی فارغ از دیدگاه شخصی، زمان حضور در یک رویداد عمومی، باید پای بند کلیه قوانین و قواعد وضع شده از سوی برگزارکنندگان باشد.

دانلود

فیلم اصلی

کد ویدیو

سخنان جنجالی بهروز افخمی در حاشیه جشنواره فجر

منبع: آخرین خبر، خبرآنلاین

آژانس مسافرتی: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

مجله وبلاگ فروش: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت را به ما بسپارید.

منبع: فرادید
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 22011

به "ویدئو، سخنان جنجالی بهروز افخمی در حاشیه جشنواره فجر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویدئو، سخنان جنجالی بهروز افخمی در حاشیه جشنواره فجر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید