واژگونی دو دستگاه نفتکش در محور ملایر- نهاوند

به گزارش مجله آزمون اول، خبرنگاران/همدان مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان از واژگونی دو دستگاه نفتکش در محور ملایر به نهاوند اطلاع داد و گفت: با شدت یافتن بارش برف در هفته گذشته و کاهش شدید دمای هوا در محورهای مواصلاتی استان همدان، امکان بروز حوادث رانندگی نیز شدت گرفت و لغزندگی جاده عامل رخداد حادثه برای نفتکش های سوخت رسان شد.

واژگونی دو دستگاه نفتکش در محور ملایر- نهاوند

امین روستایی در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: هفته سوم بهمن سال جاری دو دستگاه نفتکش حاوی بنزین یورو 4 که از مبدأ انبار نفت اراک بارگیری نموده بودند، در محور ملایر- نهاوند به علت لغرندگی جاده و ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه، در فاصله زمانی کم، یکی پس از دیگری در میان بارش برف و کولاک شدید واژگون شدند.

وی اضافه نمود: با اطلاع یابی از حادثه برای دو دستگاه نفتکش تیم هایی از خدمات مهندسی، hse و حمل و نقل منطقه بلافاصله در محل حاضر شده و عملیات هماهنگی تثبیت کامیون در موضع امن را شروع نموده و سپس فرآورده مخزن نفتکش واژگون شده را توسط دستگاه پمپ ضد انفجار به مخزن نفتکش اعزامی انتقال دادند.

این مقام مسئول توضیح داد: یاری به نفتکش های حادثه دیده در محورهای استان از تعهدات این منطقه در راستای مسئولیت اجتماعی شرکت بوده و از طرفی اقدام سریع در این مواقع، مانع از بروز خسارت جانی و تبعات زیست محیطی می گردد.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان در پایان گفت: خوشبختانه این حوادث خسارت جانی در پی نداشته و جمع آوری عمده فرآورده خارج شده از مخازن نفتکش ها با ایمن سازی شرایط با موفقیت انجام شد.

آژانس مسافرتی: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

مجله وبلاگ فروش: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 6570

به "واژگونی دو دستگاه نفتکش در محور ملایر- نهاوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واژگونی دو دستگاه نفتکش در محور ملایر- نهاوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید