هم زمان با بازگشایی سایت بلیت فروشی، از پوستر نمایش راحله رونمایی شد

به گزارش مجله آزمون اول، تهران(پانا) -هم زمان با بازگشایی بلیت فروشی در سایت تیوال، از پوستر نمایش راحله به نویسندگی و کارگردانی منصور صلواتی رونمایی شد.

هم زمان با بازگشایی سایت بلیت فروشی، از پوستر نمایش راحله رونمایی شد

به گزارش روابط عمومی این گروه نمایشی، در پی عدم صدور مجوز به پوستر کار، از سوی مرکز هنرهای نمایشی؛ به نشانه اعتراض، پوستری سفید و بدونِ هیچ تصویر و نشان و گرافیکی را به عنوانِ اصلی ترین عنصر از اقلام تبلیغاتی شان، رونمایی نموده اند. نمایش راحله از اول بهمن ساعت 18.45 در سالن شماره یک خانه نمایش مهرگان اجرای خود را شروع خواهد نمود.

بازیگران این نمایش فرزاد بِرَهمَن، محمد ناصری، نگین غفاری، کیانا رحمانی، امیر کُردی، کیمیا بخشی، بنفشه اَبَر هستند. از دیگر عوامل این نمایش می توان به مسعود بهارلو (مدیر اجرا)، منصور صلواتی (طراح صحنه و نور)، رئوف جابری (عکاس و سازنده تیزر)، رضا پورزارعی (روابط عمومی)، مهدی نام جو (موسیقی)، متین میرزایی (دستیار کارگردان)، متین نیک نام (مدیر صحنه) اشاره نمود.

در خلاصه این نمایش، آمده است: نمی خوام شرایط بدی رو که دارم، بی اعتبار کنم...! منصور صلواتی، پیش از این، نمایش هایی هم چون لابراتوار، تقدیم به ایتالو کالوینو، حجم غلیظ و آزمایش گاه متروک را در سالن های موج نو، تئاتر مستقل، شهرزاد، نوفل لوشاتو و خانه نمایش مهرگان، روی صحنه برده است.

آژانس مسافرتی: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

مجله وبلاگ فروش: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 21109

به "هم زمان با بازگشایی سایت بلیت فروشی، از پوستر نمایش راحله رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هم زمان با بازگشایی سایت بلیت فروشی، از پوستر نمایش راحله رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید