همه چیز درباره می واچ لایت شیائومی با 9 روز عمر باتری

به گزارش مجله آزمون اول، شیائومی ساعت هوشمند جدیدی را با نام می واچ لایت معرفی نموده است که مبتنی بر ردمی واچ است که ماه گذشته در چین راه اندازی شد.

همه چیز درباره می واچ لایت شیائومی با 9 روز عمر باتری

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، می واچ لایت از صفحه نمایش لمسی رنگی 1.4 اینچی با رزولوشن 320 در 320 پیکسل بهره می برد که دارای تنظیم روشنایی اتوماتیک و تراکم پیکسلی 323 ppi است.

می واچ لایت دارای شمارشگر گام به صورت اتوماتیک است و از 11 حالت تمرین پشتیبانی می نماید که شامل دویدن در فضای باز، دوچرخه سواری در فضای باز، دوچرخه سواری داخل سالن، تردمیل، شنا در آب های آزاد، شنا در استخر، شنا در سبک آزاد، کریکت و پیاده روی است.

علاوه بر این، ساعت هوشمند مذکور دارای سیستم ردیابی خواب، نظارت بر ضربان قلب و تنفس راهنمایی شده است که باید به شما در کاهش سطح استرس یاری کند. بقیه ویژگی های می واچ لایت شامل تماس های دریافتی، هشدار های پیغامکی و پیغام های برنامه، کنترل موسیقی، هشدار های مختلف، تلفن یاب و گزارش شرایط هوا است.

شیائومی می واچ لایت دارای GPS است، چیزی که ردمی واچ آن را از دست داده است. علاوه بر GPS، این ساعت هوشمند دارای GLONASS و فشارسنج است. می واچ لایت با صفحه نمایش 1.4 اینچی، GPS و عمر باتری 9 روزه رسما وارد بازار می گردد. منبع تغذیه اصلی این ساعت شامل یک باتری 230 میلی آمپری است که ادعا می گردد حداکثر 9 روز قابلیت کار دارد و هنگامی که کاملاً تخلیه شد، می توانید در عرض دو ساعت آن را به طور کامل شارژ کنید.

می واچ لایت در سه قاب و پنج بند متفاوت عرضه می گردد و رنگبندی آن شامل صورتی، نقره ای، سیاه، سرمه ای و زیتونی می گردد. شیائومی هنوز جزئیات قیمت و زمان در دسترس بودن می واچ لایت اشاره نکرده است.

آژانس مسافرتی: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

مجله وبلاگ فروش: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت را به ما بسپارید.

منبع: انتخاب
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 20498

به "همه چیز درباره می واچ لایت شیائومی با 9 روز عمر باتری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه چیز درباره می واچ لایت شیائومی با 9 روز عمر باتری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید