مصرف آب در بعضی مناطق بیش از 40 درصد افزایش یافته، مردم مصرف را کاهش دهند

به گزارش مجله آزمون اول، اردکانیان با بیان اینکه مصرف آب در بعضی مناطق بیش از 40 درصد افزایش یافته است، گفت: از مردم عزیزمان می خواهیم بدون هیچ اغماضی دررعایت بهداشت، در موارد دیگر، مصرف آب را کاهش دهند.

مصرف آب در بعضی مناطق بیش از 40 درصد افزایش یافته، مردم مصرف را کاهش دهند

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، رضا اردکانیان وزیر نیرو در حاشیه جلسه صبح امروز هیأت وزیران و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بخش آب و برق جزو همکاران خاموش بخش بهداشت و درمان کشور در مبارزه با کرونا هستند، گفت: بیش از 20 هزار نفر در صنعت برق و بیش از 5 هزار نفر در بخش آب شبانه روز مشغول کار در بخش های مختلف هستند.

وی اضافه کرد: عوارض سیلاب های اخیر از حیث قطع آب و یا برق روستا ها تا حد زیادی رفع شده است و موارد محدودی است که در حال حل شدن است.

وزیر نیرو با بیان اینکه مصرف آب با توجه به شرایط موجود طبیعتا افزایش پیدا نموده است، تاکید نمود: وقتی می گوییم چالشی در موضوع مصرف آب داریم، لزوما به حجم موجود آب در مخازن و سد ها بر نمی گردد؛ ما به ظرفیت تصفیه خانه ها نگاه می کنیم، چون باید آن ها کشش تامین این آب را داشته باشند.

اردکانیان ادامه داد: گرچه آب را بیشتر برای بخش بهداشت استفاده می کنیم، اما این همان آب شرب است و در بعضی مناطق بیش از 40 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش مصرف آب داریم در حالی که مقدار متوسط افزایش مصرف 12 درصد است.

وی با اشاره به نزدیک شدن فصل گرم در بعضی از استان های کشور و افزایش مصرف برق، گفت: باید از مردم عزیز بخواهیم مثل همواره بدون کوچکترین اغماضی در مسائل بهداشتی سعی نمایند شیوه رعایت نکات بهداشتی را به گونه ای انجام دهند که آب شرب کمتری مصرف گردد تا بدون هیچگونه مسئله ای این ایام را پشت سر بگذاریم و به استقبال تابستان برویم.

آژانس مسافرتی: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

مجله وبلاگ فروش: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 9120

به "مصرف آب در بعضی مناطق بیش از 40 درصد افزایش یافته، مردم مصرف را کاهش دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصرف آب در بعضی مناطق بیش از 40 درصد افزایش یافته، مردم مصرف را کاهش دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید