قانونگذاران آمریکایی خواهان تعلیق تحریم های واشنگتن علیه ایران شدند

به گزارش مجله آزمون اول، به گزارش تجارت نیوز، وبگاه هافینگ تون پست در خبری اختصاصی نوشت که بیش از 30 قانون گذار آمریکایی در نامه ای به مقامات ارشد دولت آمریکا خواهان لغو تحریم های آمریکا شدند و ادعا کردند که این تحریم ها مانع مقابله ایران با شیوع گسترده ویروس کرونا می گردد.

قانونگذاران آمریکایی خواهان تعلیق تحریم های واشنگتن علیه ایران شدند

این نامه نامه کنگره که پیش از انتشار عمومی به رصد وبگاه هافینگتون رسیده است خطاب به مایک پمپئو، وزیر امور خارجه و استیون منوچین، وزیر خزانه داری آمریکا نوشته است.

از امضاکنندگان اصلی این نامه می توان به الکساندریا کورتز، ایلهان عمر، باربارا لی، برنی سندرز، الیزابت وارن و اد مارکی اشاره نمود.

در این نامه آمده است: این که بگذاریم این بحران در ایران سهمگین تر گردد ممکن است آسیبی جدی را نه تنها به ملت ایران بلکه به ملت آمریکا و تمام مردم دنیا وارد کند.

در این نامه همچنین آورده اند که جورج بوش در زمان زلزله بم در سال 2003 تحریم ها را کاهش داده و به ایران یاری رسانی نموده است.

در ادامه این نامه آمده است: اختلافات گسترده ما به دولت ایران و دیگران نباید سد راه اقداماتی گردد که می تواند به طور کلی به مردم بی گناه در این همه گیری یاری کند.

در این نامه همچنین ذکر شده تحریم هایی که بخش های بزرگی از اقتصاد ایران از جمله صنایع مدنی، بخش های بانکی و صادرات نفتی جمهوری اسلامی را شامل می شوند باید تا زمانی که مختصصان سازمان بهداشت دنیای عبور از این بحران را تایید ننموده اند، برداشته گردد.

به گزارش ایسنا، برنی سندرز نیز در توییتی خطاب به پمپئو و منوچین خواهان برطرف تحریم های آمریکا علیه ایران شد.

هم چنین وزیر امور خارجه آمریکا در پاسخ به سوال خبرنگاری که در مورد تغییر مواضع آمریکا در سیاست هایش نسبت به ایران می پرسید پاسخ داده بود که سیاست ها قابل تجدید نظرند.

منبع: ایسنا

آژانس مسافرتی: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

مجله وبلاگ فروش: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت را به ما بسپارید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 9095

به "قانونگذاران آمریکایی خواهان تعلیق تحریم های واشنگتن علیه ایران شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قانونگذاران آمریکایی خواهان تعلیق تحریم های واشنگتن علیه ایران شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید