صیادمنش: با این انرژی که در تیم وجود دارد پیروز می شویم

به گزارش مجله آزمون اول، مهاجم تیم ملی فوتبال امید معتقد است ورود زودتر این تیم به تایلند موجب بالا رفتن کیفیت تمرینات و بهبود شرایط بازیکنان شده است.

صیادمنش: با این انرژی که در تیم وجود دارد پیروز می شویم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از فدراسیون فوتبال الله یار صیادمنش در مورد آخرین شرایط تیم ملی فوتبال امید در سونگلا گفت: خوشبختانه شرایط بسیار خوب و مطلوبی داریم. تمرینات به خوبی دنبال می شوند و فاصله زیادی تا شروع بازی ها نداریم. رفته رفته هماهنگی تیم بهتر می گردد و آماده می شویم برای انجام بازی اول مقابل ازبکستان که برای ما بسیار حساس است.

مهاجم تیم ملی امید همچنین گفت: امیدوارم با توجه به شرایطی که داریم پیشرفت بچه ها بیشتر گردد و به آمادگی صد درصد برسیم تا در بهترین شرایط روحی و جسمی وارد بازی ها شویم. با همین جدیت و انرژی که در بازیکنان می بینم قطعا می توانیم پیروز باشیم و نتایج خوبی کسب کنیم.

صیادمنش در سرانجام به حضور تیم امید ایران پیش از سایر رقیبان در سونگلا اشاره نمود و گفت: این مساله اتفاق خیلی خوبی بود که به ما یاری کرد. بچه ها به شرایط آب و هوایی عادت کردند و این مساله باعث شد کیفیت تمرینات بالاتر برود و حتی شرایط بازیکنان بهبود پیدا کند. امیدوارم از این موقعیت به خوبی استفاده کنیم و با آمادگی کامل وارد بازی ها شویم.

آژانس مسافرتی: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

مجله وبلاگ فروش: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 5224

به "صیادمنش: با این انرژی که در تیم وجود دارد پیروز می شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صیادمنش: با این انرژی که در تیم وجود دارد پیروز می شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید