سوتی جو بایدن؛ کامالا هریس رئیس جمهور منتخب شد!

به گزارش مجله آزمون اول، جو بایدن پس از آنکه به صورت شفاهی و اشتباهی کامالا هریس را به سمت رئیس جمهوری منتخب آمریکا ارتقای رتبه داد، بار دیگر موجی از برآورد ها را به راه انداخت.

سوتی جو بایدن؛ کامالا هریس رئیس جمهور منتخب شد!

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، حتی در زمانی که کمپین های انتخاباتی آمریکا در جریان بودند، منتقدان جو بایدن بارها به این نکته اشاره می کردند که فرمانده کل قوای واقعی در دولت او کامالا هریس، معاون رئیس جمهوری منتخب خواهد بود. اکنون گاف های کلامی جو بایدن، تنها اطمینان به این شایعات را افزایش می دهد.

جو بایدن در جریان کنفرانس مطبوعاتی روز سه شنبه در ویلمینگتون ایالت دلاور درباره بحران کرونا ابراز امیدواری کرد، زمانی که واکسنی برای کووید-19 در دسترس قرار گرفت، دونالد ترامپ از همه آمریکایی ها بخواهد آن را تزریق کنند.

او در ادامه صحبت هایش به خودش و کامالا هریس اشاره کرد که واکسن می زنند و پس از آن حرفی زد که مورد توجه شدید ناظران قرار گرفت. بایدن گفت من این کار را برای ایجاد اعتماد عمومی به واکسن انجام دادم. هریس، رئیس جمهوری منتخب امروز به همین دلیل واکسن می زند. او بعد از بیان این صحبت ها، حرفهایش را تصحیح نکرد.

پس از آن موجی در توییتر در میان حامیان دونالد ترامپ ایجاد شد. یکی از کاربران در پیامی نوشت دوباره جو بایدن نظر شخصی خودش را بلند گفت: هریس، رئیس جمهوری منتخب و این اولین بار نبود. کاربر دیگری نوشت زوال عقل هرگز نمی گذارد رازی پنهان بماند. کاربر دیگری گفت برنامه همین بود! یکی دیگر از کاربران توییتر هم نوشت: این اولین بار نیست که او اینطور لغزش زبانی دارد.

بایدن در ماه اکتبر در زمان معرفی خودش به گروهی از طرفدارانش در آتلانتا هم گفته بود همسر جیل بایدن و معاون کامالا و اندکی پس از آن حرف جالب تری بیان نمود: همه شما فکر می کنید من شوخی می کنم، اما این طور نیست.، ایسنا

آژانس مسافرتی: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

مجله وبلاگ فروش: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت را به ما بسپارید.

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 20355

به "سوتی جو بایدن؛ کامالا هریس رئیس جمهور منتخب شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوتی جو بایدن؛ کامالا هریس رئیس جمهور منتخب شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید