سلطانی فر: پشتیبانی از رشته های المپیکی مضاعف می گردد

به گزارش مجله آزمون اول، به گزارش خبرنگاران، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در ملاقات نوروزی با جمعی از روسای فدراسیون های ورزشی گفت: با وجود مسائل مالی در کشور به خاطر تحریم های ظالمانه، کوشش کردیم تا بهترین امکانات را برای فدراسیون ها و المپیکی ها مهیا کنیم، در 4 ماه آینده نیز پشتیبانی ها از رشته های المپین ها مضاعف می گردد.

سلطانی فر: پشتیبانی از رشته های المپیکی مضاعف می گردد

وی ادامه داد: بازدیدهایی از اردوهای آماده سازی تیم های ملی اعزامی به بازی های توکیو توسط مسوولان برای آنالیز شرایط ملی پوشان صورت گرفت از نزدیک شاهد تمرینات آنها بودیم، این بازدیدها تا زمان اعزام ادامه خواهد یافت.

سلطانی فر ادامه داد: در راستای تحقق شعار سال فراوری، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها ضمن حمایت و پشتیبانی از بخش خصوصی با حذف موانع شرایط بهتری را برای فعالیت آنها مهیا کنیم.

وزیر ورزش ادامه داد: نگاه ویژه دولت دوازدهم توسعه زیر ساخت های ورزشی در اقصی نقاط کشور است به طوری که تعداد 300 زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در 4 سال گذشته به 2 هزار در مناطق محروم رسیده است.

مسعود سلطانی فر در خاتمه گفت: کسب بهترین نتایج در جام جهانی، بازی های جاکارتا، المپیک جوانان حاصل اهتمام خانواده ورزش است که در سایه آرامش به دست آمد. همدلی میان مسوولان ورزش کشور تا خاتمه دولت ادامه خواهد یافت چرا که جهت توسعه استمرار دارد.

آژانس مسافرتی: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

مجله وبلاگ فروش: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 23566

به "سلطانی فر: پشتیبانی از رشته های المپیکی مضاعف می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلطانی فر: پشتیبانی از رشته های المپیکی مضاعف می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید