دفاع از سرانجام نامه ها با جریمه حداقلی تا سرانجام اردیبهشت ماه امکان پذیر است

به گزارش مجله آزمون اول، معاون آموزشی دانشگاه خوارزمی گفت: دانشجویانی که آماده دفاع در اسفند ماه 98 بوده اند، اما به دلیل شیوع ویروس کرونا نتوانستند به ارائه پروپوزال بپردازند، می توانند تا آخر اردیبهشت ماه به صورت مجازی دفاع نمایند و جریمه حداقلی را بپردازند.

دفاع از سرانجام نامه ها با جریمه حداقلی تا سرانجام اردیبهشت ماه امکان پذیر است

محمد حسین عبداللهی، معاون آموزشی دانشگاه خوارزمی در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران گفت: دانشجویان ارشد که ترم چهار را می گذرانند قرار بود تا آخر اسفند ماه 98 پروپزال های خود را مصوب نمایند، اما به دلیل اینکه در اسفند ماه با شیوع ویروس کرونا روبرو بودیم این تاریخ تا 15 اردیبهشت ماه و اخیرا در شورای آموزش تا آخر خرداد ماه تمدید شد.

عبداللهی با بیان اینکه ارائه پروپزال چهار ماه زمان دارد؛ اظهار کرد: دانشجو باید حتما این چهار ماه را بگذارند و به دفاع بپردازد، توصیه ما این است که دانشجویان به وسیله مجازی با اساتید ارتباط داشته باشند تا پروپزال خود را از نظر اساتید راهنما و مشاوره به تصویب برسانند.

معاون آموزشی دانشگاه خوارزمی ادامه داد: از دانشکده ها درخواست شد تا به آنالیز پروپزال های دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری بپردازند و حتی الامکان آن ها را به صورت نیمه حضوری به طوری که داور ها به نحو مجازی حضور داشته باشند، برگزار نمایند.

وی با بیان اینکه دانشجویانی که تا سی ام بهمن ماه دفاع نکرده اند باید در نیم سال دوم به دفاع از انتها نامه خود بپردازند؛ توضیح داد: طبق مصوبه هیئت امنا دانشجویانی اگر در ماه اول دفاع نمایند فقط 15 درصد جریمه خواهند پرداخت این در حالی است که دانشجویان در گذشته تمام آن را به صورت یک جا پرداخت می کردند.

عبداللهی در انتها گفت: دانشجویانی که آماده دفاع در اسفند ماه 98 بوده اند، اما به دلیل شیوع ویروس کرونا نتوانستند به ارائه پروپوزال بپردازند، می توانند تا آخر اردیبهشت ماه به صورت مجازی دفاع نمایند و جریمه حداقلی را بپردازند.

آژانس مسافرتی: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

مجله وبلاگ فروش: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 10492

به "دفاع از سرانجام نامه ها با جریمه حداقلی تا سرانجام اردیبهشت ماه امکان پذیر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دفاع از سرانجام نامه ها با جریمه حداقلی تا سرانجام اردیبهشت ماه امکان پذیر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید