داور فینال یورو؛ میلیاردری که با ستاره ها مشکل دارد

به گزارش مجله آزمون اول، طبق اعلام یوفا بیورن کویپرز، داور باتجربه هلندی، ملاقات فینال یورو 2020 بین ایتالیا و انگلیس را در ومبلی لندن سوت خواهد زد.

داور فینال یورو؛ میلیاردری که با ستاره ها مشکل دارد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، بیورن کویپرز را ثروتمندترین داور دنیا فوتبال می دانند. او که در هلند مالک سوپرمارکت های زنجیره ای است، ثروتی در حدود 11.5 میلیون یورو دارد. هر چند او بعلاوه به اسم یک داور فعالیت می نماید و از زمانی که دوران کاری خود را به اسم داور بین المللی شروع نموده، با بازیکنان زیادی برخورد داشته است.

در واقع او چندین برخورد با بازیکنان عظیم دنیا فوتبال داشته که بعضی از آنها را قرار است در ملاقات فینال یورو 2020 که یکشنبه شب بین ایتالیا و انگلیس برگزار می گردد، دوباره ببیند!

مهمترین مورد مارکو وراتی است. هافبک ایتالیایی پیشتر گزارش داده بود که کویپرز در تساوی این فصل سیتی و PSG در چمپیونزلیگ، به او و بعلاوه لئاندرو پاردس توهین نموده است. وی پس از آن بازی شرح داد: او به من گفت گورت را گم کن. من زیاد با داوران صحبت می کنم، اما هرگز نمی توانم این حرف را بر زبان بیاورم چرا که 10 بازی من را محروم می نمایند.

کویپرز بعلاوه مشکلاتی با کریستیانو رونالدو و لیونل مسی، دو فوق ستاره دنیا فوتبال، هم داشته است.

رونالدو پس از حذف یوونتوس برابر پورتو در چمپیونزلیگ سال جاری بسیار از دست کویپرز عصبانی شد. روزنامه ایتالیایی توتوسپورت حتی تا آنجا پیش رفت که نوشت: او اصلا در حد چمپیونزلیگ نیست و کویپرز را به ارتکاب اشتباهات جدی متهم کرد که هزینه آن میلیون ها یورو و اعتبار رقابت بود.

کویپرز پس از گل سوم مسی بارسا برابر لیورپول در نوکمپ در آن مسابقه معروف که بعدتر به کامبک قرمزها در آنفیلد ختم شد، از مسی خواسته بود که احترام بیشتری به حریف بگذارد!

مسی شنیده بود که کویپرز خطاب به او می گوید: مسی چرا این شکلی خوشحالی می کنی؟ کمی به آنها احترام بگذارد! چرا این کار را می کنی؟

گروه ابان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 مهر 1400 بروزرسانی: 4 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 27441

به "داور فینال یورو؛ میلیاردری که با ستاره ها مشکل دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داور فینال یورو؛ میلیاردری که با ستاره ها مشکل دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید