خبرنگاران مهم ترین رویدادهای ورزشی اصفهان در هفته ای که گذشت

به گزارش مجله آزمون اول، اصفهان- خبرنگاران- غلبه تیم والیبال بانوان ذوب آهن اصفهان بر خجسته اسلامشهر، ذوب آهن اصفهان از لیگ برتر فوتبال استعفا می دهد و پیروزی پرگل تیم فوتبال بانوان ذوب آهن اصفهان مقابل هیات البرز از مهم ترین رویدادهای ورزشی اصفهان در هفته گذشته بود.

خبرنگاران مهم ترین رویدادهای ورزشی اصفهان در هفته ای که گذشت

ذوب آهن اصفهان از لیگ برتر فوتبال استعفا می دهد

باشگاه ذوب آهن اصفهان در نامه ای به وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: اگر سریال اشتباه های داوری و پایمال شدن حق تیم فوتبال ذوب آهن در لیگ برتر ادامه یابد، این باشگاه از لیگ برتر کناره گیری خواهد کرد.

روابط عمومی باشگاه فرهنگی، ورزشی ذوب آهن اصفهان اظهار داشت: در پی ادامه سریال اشتباهات داوری و پایمال شدن حق تیم فوتیال ذوب آهن در لیگ برتر باشگاه های کشور، این باشگاه در نامه ای سرگشاده خطاب به وزیر ورزش و جوانان، برآیند برخورد ناعادلانه با تیم فوتبال ذوب آهن را سبب کناره گیری این باشگاه از لیگ برتر ذکر کرد.

در این نامه آمده است: باشگاه فرهنگی، ورزشی ذوب آهن اصفهان طی قریب به نیم قرن تلاش شبانه روزی با فعالیت در ده ها رشته در 2 رده آقایان و بانوان و تربیت هزاران ورزشکار ملی پوش با به بدوش کشیدن بار اصلی ورزش استان در برخی از رشته ها و نمایندگی ورزش جمهوری اسلامی در آسیا و حتی جهان، نقشی بی بدیل در ورزش استان شهیدپرور اصفهان و میهن عزیز اسلامی مان داشته و دارد.

سرمربی پیکان تهران: هدف ما کسب امتیاز در اصفهان است

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران گفت: هدف ما کسب امتیاز در دیدار با ذوب آهن اصفهان است و برای کسب موفقیت، تمام تلاش خود را خواهیم کرد.

مهدی تارتار در نشست خبری مجازی پیش از دیدار تیم های ذوب آهن اصفهان و پیکان تهران اضافه نمود: با توجه به شرایط 2 تیم در جدول، دست پُر اصفهان را ترک می کنیم و برای پیروزی و کسب سه امتیاز به میدان می رویم.

وی با بیان اینکه امیدوارم در بازی فردا هر 2 تیم بازی خوبی به نمایش بگذارند، اضافه نمود: وقتی برای دیدار با تیم ذوب آهن راهی اصفهان شدیم، برخی از دوستان فوتبالی نگران بودند و می گفتند با توجه به اشتباهات فاحش داوری در بازی های قبلی ذوب آهن، باید مراقب باشید و نگران شرایط تیم ما در بازی فردا بودند.

سرمربی ذوب آهن اصفهان: بازی سختی در پیش رو داریم

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: بازی سخت و دشواری را مقابل تیم خوب پیکان تهران در پیش رو داریم.

رحمان رضایی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پیکان تهران اضافه نمود: پیکان تیم جنگنده با بازیکنان دونده است که در ضدِحملات خطرناک ظاهر می شود.

وی با بیان اینکه پیکان تهران تیم فوتبال قابل احترامی است، اضافه نمود: باید در یک بازی منطقی و حساب شده به مصاف این تیم برویم و پیروز میدان شویم.

تساوی ذوب آهن اصفهان و پیکان تهران در فولادشهر

تیم های ذوب آهن اصفهان و پیکان تهران در ورزشگاه فولادشهر یک بر یک مساوی شدند.

از هفته سوم لیگ برتر فوتبال کشور دیدار ذوب آهن اصفهان و پیکان تهران برگزار شد و در خاتمه هر 2 تیم به نتیجه یک بر یک تساوی رضایت دادند.

در این دیدار که بدلیل محدودیت های کرونایی بدون تماشاگر برگزار شد تیم میزبان حملاتی را روی دروازه حریف تدارک دید که در گلزنی ناموفق بود.

سرمربی پیکان تهران: عدالت در بازی امروز اجرا شد

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران گفت: در بازی امروز تیم ما با ذوب آهن اصفهان با قضاوت خوب داوران، عدالت بخوبی اجرا شد.

مهدی تارتار در نشست خبری مجازی پس از دیدار تیمش با ذوب آهن اضافه نمود: هر 2 تیم برای کسب سه امتیاز به میدان رفتند و یک بازی فیزکی ارائه کردند.

وی با بیان اینکه تیم ما بهتر بازی را شروع کرد و به گل رسید، اضافه نمود: ولی خیلی زود بدلیل نداشتن تمرکز، گل مساوی را دریافت کردیم اما توانستیم بازی را اداره کنیم.

سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان: بازی پُرتنشی بود

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: دیدار ما با پیکان تهران پُرتنش بود و جَو بازی هم کمی به تشنج کشید.

رحمان رضایی در نشست خبری مجازی پس از دیدار تیمش مقابل پیکان تهران اضافه نمود: تیم حریف روی همه صحنه ها اعتراض داشت، زیر توپ می زد، بازی مستقیمی ارائه می داد و باعث می شد بازی از آهنگ خود بیفتد.

وی با بیان اینکه تیم ما در نیمه اول غافلگیر شد و گل خورد، گفت: با این حال، تیم ما سریع گل خورده را جبران کرد و امیدوار بودیم تا شرایط بهتری رقم بخورد و گل بیشتری بزنیم که نشد.

تیم والیبال بانوان ذوب آهن اصفهان بر خجسته اسلامشهر غلبه کرد

تیم والیبال ذوب آهن اصفهان با نتیجه سه بر صفر مقابل خجسته اسلامشهر پیروز شد.

مسابقات گروه دوم لیگ برتر والیبال بانوان کشور به میزبانی باشگاه ذوب آهن در سالن مرحوم حسن رهنما اصفهان برگزار شد و تیم میزبان توانست تیم خجسته اسلامشهر را با نتیجه سه بر صفر شکست دهد.

تیم ذوب آهن اصفهان در سه ست این دیدار، بازی خوبی ارائه داد و توانست به ترتیب با نتایج 25 بر 5، 25 بر15 و 25 بر 17 با هدایت فریبا صادقی، حریف خود را شکست دهد.

پیروزی پرگل تیم فوتبال بانوان ذوب آهن اصفهان مقابل هیات البرز

تیم فوتبال بانوان ذوب آهن اصفهان روز جمعه با نتیجه سه بر صفر هیات البرز را شکست داد.

تیم فوتبال بانوان ذوب آهن که در گروه ب لیگ برتر بانوان قرار گرفته است در هفته نخست این رقابت ها در یک بازی برتر توانست تیم هیات البرز را در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان با سه گل شکست دهد.

در این دیدار برای تیم ذوب آهن نگین زندی در نیمه نخست 2 گل و مرضیه نیکخواه یک گل در نیمه دوم به ثمر رساند.

آژانس مسافرتی: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

مجله وبلاگ فروش: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت را به ما بسپارید.

منبع: ایرنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 18983

به "خبرنگاران مهم ترین رویدادهای ورزشی اصفهان در هفته ای که گذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مهم ترین رویدادهای ورزشی اصفهان در هفته ای که گذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید