حقایقی جالب از ارتباط علمی طول انگشت شست با اخلاق انسان

به گزارش مجله آزمون اول، تحقیقات پژوهشگران نشان داده است که شکل انگشتان دست خصوصاً انگشت شست رابطه تنگاتنگی با خلق و خوی انسان دارد.

حقایقی جالب از ارتباط علمی طول انگشت شست با اخلاق انسان

به گزارش، فردی که بند بالائی انگشتش بلندتر از بند های دیگر باشد، احساساتی و بسیار وفادار است و محبت و دوست داشتن دیگران در این فرد گاه به حد جنون می رسد.

چنین فردی در حد اعلا وفادار است، ولی اگر از طرف مقابل بی توجهی ببیند، کاملاً تغییر رویه می دهد و کورکورانه رفتار می نماید، زیرا همواره خواهان توجه کردن طرف مقابل به خودش است و این فرد با چنین خلق و خوئی اکثراً طرف مقابل خود را از دست می دهد. (شکل a)

فردی که بند بالائی و میانی انگشتش یکسان و یک اندازه باشد، معمولاً آرام است، ولی این آرامش روحی شاید در اوضاع و شرایط متفاوت تغییر کند. چنین فردی به هر چیزی سریع واکنش نشان می دهد و برای کار های خود به خوبی برنامه ریزی می نماید و به همین دلیل به راحتی به اهداف خود می رسد. این فرد عاقلانه رفتار می نماید و روابطش با دیگران چندان تغییری نمی نماید. چنین فردی کوشش می نماید که روابطش را بهتر و بهتر کند، ولی به کُندی و آرامی. طرف مقابل نیز همواره به این فرد احترام می گذارد. (شکل b)

فردی که بند پائین انگشتش بلندتر از بند های دیگر باشد، راستگو و مورد اعتماد است و خصوصیات فراوانی دارد که دیگران را به سوی خود جذب می نماید. این فرد انسانی کاردان و بسیار هوشیار و پیش از هر کار و تصمیمی به خوبی فکر می نماید. احساسات خود را کنترل و کوشش می نماید که احساساتش را از دیگران پنهان کند. پیش از شروع روابط عاطفی با دیگران به خوبی فکر می نماید. (شکل c)

منبع: جدیدترین

آژانس مسافرتی: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

مجله وبلاگ فروش: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت را به ما بسپارید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 6351

به "حقایقی جالب از ارتباط علمی طول انگشت شست با اخلاق انسان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حقایقی جالب از ارتباط علمی طول انگشت شست با اخلاق انسان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید