فراوری هواپیماهای بوئینگ کاهش می یابد

به گزارش مجله آزمون اول، گزارش ها حاکیست که احتمالا بوئینگ فراوری هواپیمای غول پیکر 787 دریم لاینر خود را تحت تاثیر کاهش تقاضای چین و همچنین رسوایی سقوط هواپیمای بوئینگ 737 مکس کاهش دهد.

فراوری هواپیماهای بوئینگ کاهش می یابد

به گزارش خبرنگاران، جان پلوگر، مدیر ارشد اجرایی شرکت هواپیماسازی بوئینگ آمریکا به تازگی از احتمال کاهش فراوری هواپیمای غول پیکر بوئینگ 787 دریم لاینر خبر داده و خاطرنشان نموده است که این تصمیم تحت تاثیر رسوایی سقوط هواپیماهای بوئینگ 737 مکس و کاهش تقاضای چین که بدون شک یکی از بزرگترین خریداران و مشتریان هواپیما در دنیا به شمار می رود، گرفته شده است.

بر اساس گزارش رویترز، وی در تشریح این خبر خاطرنشان نموده است که این غول هواپیماسازی تصمیم گرفته است فراوری بوئینگ 787 دریم لاینر را در اواخر سال 2020 میلادی از 14 فروند در ماه به 12 فروند کاهش دهد.

این مقام ارشد همچنین اضافه نمود: تا وقتی که مشکل بوئینگ 737 مکس حل و رفع نگردد، نمی توانیم انتظار فراوری و فروش بالایی را از سایر مدل هواپیماهای بوئینگ داشته باشیم.

بعد از انکه دو فروند هواپیمای بوئینگ 737 مکس به فاصله کمتر از شش ماه در سال گذشته سقوط کردند و بالغ بر 300 نفر از مسافران و خدمه پروازی آن جان باختند، تمامی ایرلاین های فعال در دنیا پرواز این مدل از هواپیما را در خطوط پروازی خود ممنوع و متوقف اعلام نمودند تا نتایج سازمان هوانوردی فدرال آمریکا و سایر تحقیقات مربوطه در مورد نقص نرم افزاری و سایر مسائل ایمنی آن معلوم و مشخص گردد.

به نظر می رسد که سقوط پی در پی هواپیماهای بوئینگ در سال های اخیر، موجی از نقدها شدید را علیه این شرکت بزرگ به راه انداخته و آن را با دردسر، مسائل و خسارات فراوانی روبه رو نموده است.

هواپیمای بوئینگ 737 مکس از 10 ماه پیش تا به امروز مجوز پرواز نداشته و بسیاری از ایرلاین های مختلف در سراسر دنیا مجبور به زمین گیر کردن آن شده اند. به همین ترتیب چندی پیش بود که بوئینگ اعلام نمود به طور موقت فراوری هواپیماهای 737 مکس را در ماه ژانویه سال 2020 میلادی متوقف خواهد نمود.

بوئینگ یکی از بزرگ ترین و کلیدی ترین صادرکنندگان ایالات متحده به شمار می رود و با طراحی، توسعه و فروش هواپیما در مدل و اندازه های مختلف، نقش بسزایی در درآمدزایی و فراوری ثروت برای اقتصاد این کشور بزرگ ایفا می نماید. این شرکت تحت تاثیر سقوط دو فروند هواپیمای 737 مکس در سال گذشته تا به امروز بالغ بر 9 میلیارد دلار زیان دهی داشته است.

آژانس مسافرتی: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

مجله وبلاگ فروش: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 5266

به "فراوری هواپیماهای بوئینگ کاهش می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری هواپیماهای بوئینگ کاهش می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید