فراوری بازی Hellblade 2: Senuas Saga به طور اختصاصی برای ایکس باکس و رایانه های شخصی

به گزارش مجله آزمون اول، بازی Hellblade 2: Senuas Saga به طور اختصاصی برای نسل بعدی ایکس باکس و رایانه های شخصی عرضه می گردد.

فراوری بازی Hellblade 2: Senuas Saga به طور اختصاصی برای ایکس باکس و رایانه های شخصی

به گزارش خبرنگار ، سری بازی های Hellblade اثر استودیو بازی سازی Ninja Theory در دسته عناوین ماجراجویی در اتمسفر تاریک و خشن افسانه ای کهن است که با ساخت یک محیط منحصر به فرد و عناصر خاص، امتیازات بالایی هم از طرف کارشناسان و هم گیمرها دریافت نموده و عنوان محبوبی محسوب می گردد. عنوان قبلی این سری با نام Hellblade: Senuas Sacrifice در سال 2017 منتشر شد و در هر دو پلتفرم کنسول (پلی استیشن و ایکس باکس) و رایانه های شخصی قابل بازی بود.

نسخه جدید این عنوان با نام Hellblade 2: Senuas Saga در مراسم The Game Awards 2019 معرفی گردید. پیش نمایش خاص و فوق العاده جذاب این بازی در هنگام پخش، نظر تمامی حضار و بینندگان را به خود جلب کرد و پس از مراسم نیز همه دوست داران دنیای گیم در شبکه های اجتماعی در خصوص تریلر این بازی به بحث و گفت و گو پرداختند. فضای تاریک و مجذوب کننده پی نمایش بازی با موسیقی خاص و نشان دادن شاخصه های اصلی بازی، از جذابیت های این تریلر بود و آن را به یکی از برترین بازی های معرفی گردیده در The Game Awards 2019 تبدیل کرد.

از طرفی گرافیک بالا بازی نیز موجب شد تا از همان ابتدا نظریه عرضه بازی برای نسل بعدی کنسول ها، شدت بگیرد. حال تعیین شد که این پیش بینی ها درست بوده و Hellblade 2: Senuas Saga برای نسل نهم کنسول های بازی عرضه می گردد. در مراسم The Game Awards 2019 کنسول ایکس باکس سری ایکس نیز معرفی گردید و به این ترتیب عنوان جدید Hellblade 2 به صورت اختصاصی برای این کنسول عرضه می گردد. بر اساس اخبار جدید استودیو Ninja Theory نسخه جدید بازی اکشن ماجراجویی خود را تنها برای پلتفرم های مایکروسافت فراوری نموده و این بازی برای پلی استیشن منتشر نمی گردد. به این ترتیب با تائید این استودیو بازی سازی، عنوان Hellblade 2: Senuas Saga تنها برای کنسول ایکس باکس و رایانه های شخصی قابل بازی خواهد بود.

آژانس مسافرتی: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

مجله وبلاگ فروش: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت را به ما بسپارید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 5034

به "فراوری بازی Hellblade 2: Senuas Saga به طور اختصاصی برای ایکس باکس و رایانه های شخصی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری بازی Hellblade 2: Senuas Saga به طور اختصاصی برای ایکس باکس و رایانه های شخصی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید