تظاهرات حامیان استقلال کاتالونیا در آستانه ال کلاسیکو

به گزارش مجله آزمون اول، در آستانه بازی حساس فوتبال شامگاه چهارشنبه رئال ماردید و بارسلونا (ال کلاسیکو) در کاتالونیا، حامیان استقلال این منطقه از اسپانیا، تجمع اعتراضی ترتیب دادند.

تظاهرات حامیان استقلال کاتالونیا در آستانه ال کلاسیکو

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، در حالی که استادیوم نیو کمپ در منطقه کاتالونیا امشب چهارشنبه میزبان مسابقه فوتبال بین دو تیم رئال ماردید و بارسلونا است، رسانه ها از حضور سنگین نیروهای امنیتی از یک سو و تظاهرات حامیان استقلال کاتالونیا از سوی دیگر خبر داده اند.

به رغم تداوم سرکوب رهبران جدایی طلب منطقه کاتالونیا توسط دولت مرکزی اسپانیا، حامیان استقلال این منطقه امروز چهارشنبه از فرصت ال کلاسیکو برای برگزاری تظاهرات استفاده نموده اند.

مسابقه فوتبال رئال ماردید و بارسلونا در چارچوب لیگ فوتبال اسپانیا (لالیگا) قرار است چهارشنبه (امشب) ساعت 22:30 به وقت تهران برگزار گردد؛ مسابقه ای که با حضور پرشمار نیروهای امنیتی و اتخاذ تدابیر ویژه همراه شده است.

ال کلاسیکو (رئال مادرید و بارسلونا)

شبکه راپتلی (RUPTLY) یک برنامه زنده در مورد تظاهرات حامیان استقلال کاتالونیا پخش نموده و دوربین خود را در مقابل ورشگاه نیوکمپ، استادیوم خانگی بارسلونا مستقر نموده است.

در برنامه زنده این رسانه، حضور پرشمار نیروهای امنیت و خودروهای آنها مقابل این استادیوم و خیابان های اطراف قابل رویت است.

تدابیر ویژه در بارسلونا در حالی صورت گرفته که پیش از این و به دلیل اعتراضات در منطقه کاتالونیا، مسابقه ال کلاسیکو یک بار به تعویق افتاده بود.

مخالفت با جدایی کاتالونیا، اواخر مهرماه با صدور حکم دادگاه عالی اسپانیا وارد یک مرحله جدید شد و این دادگاه 12 نفر از سران استقلال طلبان کاتالونیا را به جرم کوشش برای جدا کردن این منطقه در سال 2017 میلادی را به حبس و تبعید محکوم کرد؛ حکمی که سبب شعله ور شدن دوباره اعتراضات شد (جزئیات بیشتر).

آژانس مسافرتی: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

مجله وبلاگ فروش: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 4908

به "تظاهرات حامیان استقلال کاتالونیا در آستانه ال کلاسیکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تظاهرات حامیان استقلال کاتالونیا در آستانه ال کلاسیکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید