تاریخ عرضه بازی Riders Republic تا آبان ماه عقب افتاد

به گزارش مجله آزمون اول، به تازگی شرکت یوبی سافت تأیید نموده است که بازی Riders Republic که قرار بود در اوایل ماه سپتامبر منتشر گردد، اکنون عرضه آن به اواخر ماه اکتبر موکول شده است.

تاریخ عرضه بازی Riders Republic تا آبان ماه عقب افتاد

بازی Riders Republic که به وسیله شعبه یوبی سافت در شهر انسی فرانسه ساخته می گردد و قرار بود در تاریخ 11 شهریور (2 سپتامبر) برای پلتفرم های مختلف عرضه گردد، اکنون تاریخ عرضه آن تا 6 آبان 1400 (28 اکتبر) به تعویق افتاده است. این بازی برای پلتفرم های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/ اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، کامپیوترهای شخصی (به وسیله اپیک گیمز استور و یوبی سافت استور)، یوپلی، استیدیا و آمازون لونا منتشر خواهد شد. این دومین باری است که بازی با تأخیر روبه رو می گردد. در ابتدا قرار بود بازی چند ماه پیش و در 25 فوریه عرضه گردد.

شرکت یوبی سافت در بیانیه رسمی خود برای اعلام این خبر نوشته است: ما نمی توانیم بیشتر از این منتظر بمانیم تا شما فرصت تجربه بتای آینده Riders Republic را پیدا کنید. این اولین باری خواهد بود که شما می توانید تجربه بخشی از این اثر چندنفره عظیم را تجربه کنید و ما مشتاق هستیم تا نظرات شما را درباره تجربه این اثر بشنویم.

در ادامه شرح داده شده است: برای اطمینان از این موضوع که بتوانیم برترین بازی را برای همه بازیکنان ارائه کنیم، تصمیم دشواری گرفته ایم که منجر به تأخیر بازی از تاریخ 2 سپتامبر به 28 اکتبر شده است. این تأخیر به ما زمان بیشتری می دهد تا بتوانیم تجربه بازی را بهبود دهیم. بعلاوه با آن فرصتی برای شما فراهم می گردد تا قبل از عرضه رسمی با تجربه بتای بازی بازخورد های خود را به ما ارائه دهید. ما جزئیات بیشتری برای اشتراک گذاری با شما داریم. گوش به زنگ باشید.

بازی Riders Republic یک اثر ورزشی چندنفره عظیم است که قرار است امکان مسابقه بیش از 50 بازیکن را به صورت هم زمان فراهم کند. یکی از نکات قابل توجه این اثر پشتیبانی از ورزش های مختلف است. این بازی از مسابقاتی از جمله موتور سواری، اسکیت و حتی پرواز با چتر پشتیبانی می نماید. بعلاوه مکان های معروفی مثل دره ی برایس و دره یوسمیتی در بازی حضور خواهند داشت و بازیکنان می توانند در این مکان در رشته های ذکر شده به رقابت با یکدیگر بپردازند.

همان طور که اشاره شد، بازی برای پلتفرم های نسل هشتم و نسل نهم و بعلاوه کامپیوترهای شخصی عرضه خواهد شد. نکته مهم اینجاست که اگر بازی را برای کنسول های نسل هشتمی تهیه کنید، می توانید به صورت رایگان نسخه نسل نهمی را هم در اختیار داشته باشید و روی کنسول های نسل نهمی از ارتقاهای بازی بهره مند شوید.

منبع: Gematsu

آژانس مسافرتی: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

مجله وبلاگ فروش: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت را به ما بسپارید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 26981

به "تاریخ عرضه بازی Riders Republic تا آبان ماه عقب افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ عرضه بازی Riders Republic تا آبان ماه عقب افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید