باشگاه های ورزشی زنجان تا انتها اردیبهشت تعطیل است

به گزارش مجله آزمون اول، معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: باشگاه های ورزشی این استان اعم از دولتی و خصوصی تا آخر اردیبهشت ماه جاری همچنان بسته خواهد بود.

باشگاه های ورزشی زنجان تا انتها اردیبهشت تعطیل است

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، محمدعلی حمزه پور شنبه 20 اردیبهشت اضافه نمود: به منظور بازگشایی باشگاه های ورزشی استان زنجان اعم از دولتی و خصوصی، منتظر تمهیدات و تصمیمات اتخاذشده از سوی ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا و همچنین سیاست ها و دستورات ابلاغی از سوی وزارت ورزش و جوانان هستیم.

وی اظهار کرد: یقین داریم که باشگاه داران و مربیان باشگاه های خصوصی زنجان بیشترین آسیب را برای تعطیلی باشگاه ها، متحمل شده اند اما تا عادی شدن شرایط چاره ای جز این نیست.

حمزه پور با تأکید براین که باشگاه های ورزشی به منظور حفظ سلامت فعالان در عرصه ورزش ازجمله ورزشکاران و مربیان و پیشگیری از شیوع بیماری ویروس کرونا به حالت تعطیل درآمدند، اضافه نمود: این اداره کل با علم به متضرر شدن باشگاه داران و مربیان، به جد پیگیر موضوع بازگشایی باشگاه های ورزشی استان است که به محض ابلاغ دستور نسبت به این کار اقدام خواهد شد.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: این اداره کل به دغدغه و نگرانی باشگاه داران و مربیان، واقف است و درخصوص ارائه تسهیلات بانکی به آن دسته از باشگاه های ورزشی که در این ایام خاص و ویژه دچار ضرر و زیان شده اند منتظر بخشنامه ابلاغی از سوی شورای هماهنگی بانک ها هستیم.

استان زنجان از وجود 361 باشگاه ورزشی خصوصی، 270 مکان ورزشی سرپوشیده و روباز متعلق به این اداره کل، 148 خانه ورزش روستایی و 133 مکان ورزشی متعلق به سایر ادارات و ارگان ها، بهره مند است.

تعداد باشگاه های بدنسازی و پرورش اندام این استان قریب 170 باب است و حداقل 800 نفر در باشگاه های بدنسازی مشغول به فعالیت بوده و از این طریق ارتزاق می نمایند.

از پنجم اسفندماه سال قبل فعالیت کلیه اماکن ورزشی دولتی و خصوصی به خاطر حفظ سطح سلامت فعالان در عرصه ورزش و کاهش نگرانی مردم به ویژه خانواده ها تا فروکش کردن این ویروس، ممنوع شد و اداره کل ورزش و جوانان به منظور حمایت از باشگاه داران و جلوگیری از ضرر و زیان وارده، دست به کار شد و پویش بخشودگی اجاره بهای اماکن ورزشی بخش خصوصی را راه اندازی کرد که با موفقیت همراه شد.

آژانس مسافرتی: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

مجله وبلاگ فروش: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت را به ما بسپارید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 11136

به "باشگاه های ورزشی زنجان تا انتها اردیبهشت تعطیل است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باشگاه های ورزشی زنجان تا انتها اردیبهشت تعطیل است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید