امیدوارم به مجیدی فرصت بدهند، استقلال و پرسپولیس حرفشان را مردانه در زمین بزنند

به گزارش مجله آزمون اول، مربی پیشین استقلال گفت: حرف پیروانی درباره احتمال اشتباه داوری به سود استقلال خنده دار بود و او قصد فرافکنی دارد.

امیدوارم به مجیدی فرصت بدهند، استقلال و پرسپولیس حرفشان را مردانه در زمین بزنند

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، تیم های پرسپولیس و استقلال دربی 92 خود را در چارچوب رقابت های جام حذفی برگزار خواهند کرد. دیداری که قطعاً باید برنده داشته باشد و با توجه به اینکه دو تیم تا اینجای کار نتایج خوبی کسب کرده و تیم های اول و دوم لیگ برتر محسوب می شوند، این انتظار وجود دارد که این دربی تماشایی و زیبا باشد.

ایمان عالمی درباره دربی 92 تیم های پرسپولیس و استقلال به خبرنگار ورزشی خبرنگاران اظهار کرد: شرایط برای استقلال خوب است. شرایط روحی و روانی ایده آلی در تیم حکمفرماست. بازیکنان مصدوم تا دربی آماده می شوند. به خصوص شیخ دیاباته که با صلابت بازی می کند و آرامش را از خط دفاعی و دروازه بان پرسپولیس می گیرد. در دفاع نیز تراکم مناسبی وجود دارد و تیم منسجم بازی می کند. ضمن اینکه در ضد حمله ها برنامه ها برای رسیدن به گل تعیین است و به صورت کلی استقلال آمادگی بالایی برای شکست پرسپولیس دارد.

وی ادامه داد: اول از همه باید به پرسپولیس تبریک گفت که برای چهارمین مرتبه متوالی قهرمان لیگ برتر شد. شرایط این تیم هم عالی است و برای آنکه اثبات کند قهرمانی در این فصل را اتفاقی کسب نکرده بدون تردید برای برتری مقابل استقلال همه تلاش خود را خواهد کرد. قطعاً بازی خوب و قشنگی را شاهد خواهیم بود. افسوس که ویروس کرونا مانع حضور تماشاگران در این مسابقه می شود که البته این موضوع می تواند کیفیت بازی را بالا ببرد و دو تیم بدون توجه به هیاهو، نمایش قابل قبولی را ارائه کنند.

پیشکسوت تیم استقلال در واکنش به اظهارنظر افشین پیروانی که گفته بود امیدوارم اشتباهات داوری در دربی به کمک استقلال نیاید، شرح داد: صحبتی که دوست عزیزم افشین پیروانی انجام داد خنده دار بود. اشتباهات داوری جزء لاینفک مسابقه است. آیا در چند سال گذشته پیش نیامده که داوران به سود پرسپولیس سود بزنند؟ البته که هیچ داوری عمداً اشتباه نمی کند. صحبتی که سرپرست تیم پرسپولیس انجام داده، فرافکنی است و به نظر می رسد او به دنبال زاویه ای است که بتواند نسبت به حریف برتری رسانه ای داشته باشد.

وی اضافه نمود: نباید با یکسری حرف های بی فایده دربی را وارد حاشیه کنیم. بهتر است در مورد مسائل فنی صحبت کنیم و ارزیابی دقیقی از شرایط دو تیم وجود داشته باشد. آرامش بر هر دو تیم حاکم است و بهتر است که تیم های پرسپولیس و استقلال حرفشان را مردانه درون زمین بزنند. بدون شک روز پنج شهریور معلوم می شود شرایط کدام تیم بهتر است.

عالمی در مورد اینکه اگر استقلال بازنده دربی شد باید به مجیدی فرصت داد یا او را برکنار کرد، گفت: یکی از مسائل استقلال در سال های اخیر بی ثباتی در مدیریت، کادر فنی و بازیکنان بوده است، در حالی که پرسپولیس نان ثبات خود را می خورد. فرهاد مجیدی سبک نوینی را ارائه می دهد و باید به او مجال دهیم تا بتواند تیمش را پیروز کند. بدون شک تیم او نیاز به زمان دارد تا به بلوغ فکری برسد. امیدوارم مدیران باشگاه به مجیدی فرصت دهند تا بتواند افکار خوبی که دارد را پیاده کند و با استقلال جام های متعددی در سال های آینده کسب کند.

4048/

آژانس مسافرتی: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

مجله وبلاگ فروش: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 16151

به "امیدوارم به مجیدی فرصت بدهند، استقلال و پرسپولیس حرفشان را مردانه در زمین بزنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیدوارم به مجیدی فرصت بدهند، استقلال و پرسپولیس حرفشان را مردانه در زمین بزنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید