اظهارات ترامپ درباره تزریق مواد ضدعفونی کننده کنفرانس های خبری کاخ سفید را لغو کرد

به گزارش مجله آزمون اول، پس از اینکه اظهارات ترامپ درباره تزریق مواد ضدعفونی کننده برای درمان کرونا با جنجال های زیادی همراه شد رئیس جمهور آمریکا تصمیم گرفته دیگر روزانه کنفرانس خبری برگزار نکند.

اظهارات ترامپ درباره تزریق مواد ضدعفونی کننده کنفرانس های خبری کاخ سفید را لغو کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران ، از ماه مارس دونالد ترامپ و معاون او مایک پنس تقریبا 50 روز کنفرانس خبری برگزار کرده اند تا مردم آمریکا را در جریان آخرین تحولات مربوط به ویروس کرونا قرار دهند که تا به امروز جان بیش از 53 هزار آمریکایی را گرفته است.

آخرین کنفرانس خبری ترامپ روز جمعه برگزار شد که به صورت غیرعادی کوتاه مدت بود و تنها 25 دقیقه طول کشید. این در حالی که کنفرانس خبری ترامپ در روز جمعه پیشین به مدت یک ساعت و 45 دقیقه زمان برد.

پایگاه اینترنتی اکسیوس روز جمعه گزارش داد که کاخ سفید در حال برنامه ریزی است تا تغییراتی در کنفرانس خبری مربوط به ویروس کرونا انجام دهد و ممکن است دیگر به صورت روزانه برگزار نشود.

بر اساس این گزارش، این تصمیم در کاخ سفید پس از آن گرفته شد که اظهارات ترامپ درباره استفاده از نور و تزریق مواد ضدعفونی کننده جنجال ها و حاشیه های زیادی به خود همراه داشت و دونالد ترامپ تحت انتقاد شدید کارشناسان بهداشتی قرار گرفت.

دونالد ترامپ روز شنبه پس از لغو کنفرانس خبری کاخ سفید، در صفحه توییتر خود نوشت: داشتن کنفرانس خبری کاخ سفید به چه دردی می خورد وقتی رسانه ها هیچ چیزی جز سؤالات خصمانه نمی پرسند و از گزارش حقیقت خودداری می کنند؟!.

آژانس مسافرتی: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

مجله وبلاگ فروش: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 10612

به "اظهارات ترامپ درباره تزریق مواد ضدعفونی کننده کنفرانس های خبری کاخ سفید را لغو کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اظهارات ترامپ درباره تزریق مواد ضدعفونی کننده کنفرانس های خبری کاخ سفید را لغو کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید