اصناف شمیرانات پنج میلیارد تومان جریمه شدند

به گزارش مجله آزمون اول، فرماندار شمیرانات بیان کرد: پیرو کشف 255 مورد تخلف، اصناف شهرستان 4 میلیارد و 892 میلیون و 444 هزار تومان از اول اسفند 98 تا 15 فروردین 99 جریمه شدند.

اصناف شمیرانات پنج میلیارد تومان جریمه شدند

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، سید مهدی ساداتی اظهارداشت: طرح ویژه بازرسی و نظارت بر بازار کالا و خدمات به طور همزمان با سراسر کشور در شمیرانات تهران با حضور مستمر و فعال بازرسان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف در دو شیفت حتی روزهای تعطیل اجرا شد.

وی توضیح داد: طی این 45 روز 266 مورد گزارش ستاد خبری و شکایات مردمی دریافت شد. از این تعداد 166 گزارش صحیح بود و متخلفان شناسایی و 364 میلیون و 839 هزار تومان از جریمه تخلف ها توسط ثبت و رسیدگی به گزارش های مردمی دریافت شد.

فرماندار شمیرانات گفت: پرتقال و سیب، شیرینی و خشکبار، حبوبات، مواد غذایی، پوشاک و کیف و کفش، مواد پروتئینی، نان، روغن موتور و مواد شوینده اقلامی هستند که در این بازرسی ها برای تخلفات پرونده تشکیل شد.

وی گفت: این طرح نظارتی علاوه بر کالا و خدمات برای موارد مهم مانند نحوه تامین، جذب و توزیع میوه و مرکبات تنظیم بازار، مراکز نگهداری کالا، رعایت نصب برچسب قیمت، صدور فاکتور و رعایت سود مجاز و رصد شرایط فروش فوق العاده نیز اجرا شد.

ساداتی اضافه کرد: نظارت بر عملکرد مراکز عمده خرید نظیر فروشگاه های زنجیره ای، نحوه فروش بلیط های پروازهای داخلی و خارجی، تورهای داخلی و ارائه خدمات به مسافران، نحوه ارائه خدمات پارکینگ ها نیز به عنوان مشمولان طرح بازرسی اشاره نمود.

وی اذعان داشت: با توجه به نامگذاری سال جاری و سال گذشته مبنی بر رونق و جهش فراوری از سوی رهبر معظم انقلاب که ما را موظف به حمایت بیشتر از فراوریکنندگان داخلی می نماید، باید اهتمام ویژه ای در برخورد با قاچاق کالا داشته باشیم.

آژانس مسافرتی: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

مجله وبلاگ فروش: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت را به ما بسپارید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 10436

به "اصناف شمیرانات پنج میلیارد تومان جریمه شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اصناف شمیرانات پنج میلیارد تومان جریمه شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید