استقلال فصل گذشته هم کهکشانی بود، نمره قبولی برای جابجایی

به گزارش مجله آزمون اول، رضا رجبی در مصاحبه با خبرنگاران گفت: استقلال فصل گذشته هم به لحاظ داشتن مهره های کارآمد یک تیم کهکشانی بود و همین که باشگاه توانست مهره های خودش را حفظ کند و در بعضی از پستها هم با جذب بازیکنان مورد احتیاج نقاط ضعف را ترمیم کند، باید به جابجایی نمره قبولی داد.

استقلال فصل گذشته هم کهکشانی بود، نمره قبولی برای جابجایی

وی افزود: از بازیکنان اصلی و کلیدی تنها علی کریمی در آستانه جدایی قرار گرفته است و سایرین همه حفظ شدند. جذب بازیکن هم کاملا منطقی و دور از هیاهو بود. هنوز هم می گویم استقلال فصل گذشته هم کهکشانی بود و حفظ همین مهره ها باعث می گردد تیم همچنان کهکشانی باقی بماند.

پیشکسوت آبی پوشان بیان داشت: بهتر است یک هافبک مثل علی کریمی و با خصوصیات وی جذب گردد اما حتی اگر این اتفاق هم نیفتد، با حضور ریگی و فرشید باقری استقلال مسئله ای برای مرکز میدان ندار. البته اگر من جای مربی بودم روزبه چشمی را هم به خط میانی منتقل می کردم تا خیالم از هر جهت راحت گردد.

رجبی توضیح داد: این تیم را الان می توان گفت یک تیم کامل و این تیم کامل فقط یک مربی کم دارد. واقعا نمی دانم گزینه استقلال کیست اما امیدوارم باشگاه هرچه زودتر در باره این پست معین تکلیف کند تا هیچ ابهامی باقی نماند.

مدافع پیشین آبی پوشان در مورد حضور این تیم در لیگ قهرمانان بیان داشت: بر خلاف خیلی ها به حضور استقلال در این فصل از لیگ برتر اصلا ناامید نیستم. تیم ما بازیکنان باتجربه و بزرگی دارد و برای رقابت با تیم های قوی غرب آسیا چیزی کم ندارد. تنها مشکل آبی ها خستگی ناشی از فرسایشی شدن مسابقات داخلی است که شاید سایر تیم های آسیایی هم با ان روبرو باشند.

وی توضیح داد: اگر ما از گروه خود صعود کنیم و یک مرحله حذفی را هم به سلامتی رد کنیم، آنگاه می توانیم تیم را برای مراحل حساس تر تجهیز و تقویت نموده و شانس مان برای رسیدن به فینال آسیا افزایش پیدا می نماید. مهم مسابقات مرحله گروهی است که فعلا در آن قرار داریم.

آژانس مسافرتی: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

مجله وبلاگ فروش: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 16030

به "استقلال فصل گذشته هم کهکشانی بود، نمره قبولی برای جابجایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال فصل گذشته هم کهکشانی بود، نمره قبولی برای جابجایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید