ارتقای گردشگری اصفهان مستلزم بهبود زیرساخت های حمل و نقل است

به گزارش مجله آزمون اول، ایرنا/ براساس سخنان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اصفهان، ارتقای گردشگری اصفهان مستلزم بهبود زیرساخت های حمل و نقل است.

ارتقای گردشگری اصفهان مستلزم بهبود زیرساخت های حمل و نقل است

جریان چیست؟

فریدون الهیاری اضافه نمود: توسعه تمامی زیرمجموعه های این صنعت مانند گردشگری تفریحی، فرهنگی، طبیعی و تاریخی اصفهان در گام نخست احتیاجمند ارتقای سخت افزارهای مورد احتیاج مانند راه ها و زیرساخت های عبور و مرور چه در استان و چه در شهرهای اصلی گردشگری است.

وی اضافه نمود: در سالهای گذشته اگرچه به این مهم توجه شد اما تا نقطه مطلوب فاصله داریم و در این ارتباط می طلبد که برنامه ریزی جامعی صورت پذیرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اصفهان با اشاره به نقش محوری استان اصفهان در گردشگری کشور اعلام کرد: وجود بیش از 22 هزار بنا و اثر تاریخی و یکهزار و با 850 ثبت ملی این خطه را همواره در کانون توجه و انتخاب گردشگران هموطن و بین المللی قرار داده است.

الهیاری توضیح داد: گردشگران خارجی که به ایران می آیند همواره اصفهان را به عنوان یکی از مقاصد اصلی خود بر می گزینند، بنابراین هدف گذاری در منطقه باید بر کیفی سازی خدمات و توسعه زیرساخت ها و بر مبنای پذیرش هرچه بیشتر گردشگران سایر نقاط دنیا باشد.

وی با بیان اینکه گردشگران خارجی در ایران بیشتر از سفرهای زمینی بهره می برند، گفت: بنابراین احداث جاده های استاندارد و ایمن و دسترسی راحت و سریع به مقاصد گردشگری بویژه در اصفهان و دیگر مناطق مرکزی کشور مفید و سودمند خواهد بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اصفهان به ضرورت افزایش آزادراه های ایمن و به روز اشاره نمود و گفت: صرفه جویی در زمان همواره از موضوعات اصلی گردشگران است و تسریع در سفر را مورد توجه قرار می دهند و بی شک آزادراه ها و محورهای مواصلاتی مناسب در این راستا اثربخش خواهد بود.

الهیاری با بیان اینکه توسعه صنعت گردشگری به همت همگانی و همکاری دستگاه های مختلف اجرایی احتیاج دارد اعلام کرد: گردشگری یکی از رویکردهای جدی کشورها برای ارزآوری محسوب می گردد و ما نیز باید به نحو احسن از این ظرفیت استفاده کنیم.

آژانس مسافرتی: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

مجله وبلاگ فروش: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت را به ما بسپارید.

منبع: همگردی
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 20131

به "ارتقای گردشگری اصفهان مستلزم بهبود زیرساخت های حمل و نقل است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارتقای گردشگری اصفهان مستلزم بهبود زیرساخت های حمل و نقل است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید