ادعای جنجالی باشگاه نفت، چیدمان اسکوچیچ عامل باخت به پرسپولیس بود!

به گزارش مجله آزمون اول، به گزارش خبرنگاران، حواشی حضور دراگان اسکوچیچ در تیم ملی فوتبال ایران همچنان ادامه دارد. اسکوچیچ که به یکباره از باشگاه صنعت نفت آبادان جدا شد و به تیم ملی پیوست، به واسطه عدم پرداخت 140 هزار دلار به باشگاه سابق خود حالا در معرض حملات تند مدیران نفتی قرار گرفته است. در تازه ترین اظهارنظر، حسن نصراصفهانی رئیس هیات مدیره باشگاه صنعت نفت، این مربی را غیر مستقیم متهم به باخت عمدی مقابل پرسپولیس نموده است.

ادعای جنجالی باشگاه نفت، چیدمان اسکوچیچ عامل باخت به پرسپولیس بود!

اسکوچیچ می گفت داروها و پزشکان شما خوب نیست!

نصراصفهانی ابتدا ضمن تشریح مسائل اسکوچیچ و بهانه های وی برای جدایی از صنعت نفت گفت: اسکوچیچ از اواخر نیم فصل اول بحث رفتن را مطرح نمود. ایشان بحث بیماری و دوری اش از خانواده را مطرح می کرد. او ابتدا مشکل بیماری پوستی خود را مطرح می کرد. ما از وی خواستیم در بیمارستان نفت آبادان که از بیمارستن های مجهز است، خودش را درمان کند. او در پاسخ گفت که پزشکان و داروهای شما مناسب نیست و ما هم حاضر شدیم او را به تهران بفرستیم.

انتظار داشتیم شرایط سرمربی ما عوض گردد

وی با بیان اینکه اسکوچیچ در تعطیلات نیم فصل به کشورش رفت، گفت: بعد از بازگشت اسکوچیچ، انتظار داشتیم ملاقات با خانواده اش در شرایط این مربی تاثیر داشته باشد ولی بازهم او تقاضای جدایی کرد. صنعت نفت با اسکوچیچ روزهای خوبی داشت و تمایل نداشتیم او را از دست بدهیم.

اسکوچیچ ما را له کرد

رئیس هیات مدیره صنعت نفت توضیح داد: مذاکرات مختلفی انجام شد تا اینکه روز بازی با نفت مسجد سلیمان اسکوچیچ بین دو نیمه گفته بود این آخرین 45 دقیقه ای است که با صنعت نفت هستم. ایشان در نشست خبری چند روز پیش خود اشاره نموده بود که اگر در پارک راه برود، از راستا درست می رود و پایش را روی گل نمی گذارد. باید بگویم آقای اسکوچیچ آنجا (در بازی صنعت نفت با نفت مسجد سلیمان) پایش را روی گل گذاشت و صنعت نفت را له کرد و در سراشیبی انداخت. همان بازی را دو بر صفر باختیم.

چیدمان بازیکنان مقابل پرسپولیس باعث باختمان شد

نصراصفهانی در ادامه به باخت صنعت نفت مقابل پرسپولیس و ترکیب اسکوچیچ در این مسابقه اشاره نمود و اضافه نمود: در بازی با پرسپولیس، به قول تمام بازیکنان نحوه چیدمان بازیکنان باعث شد تیم ما سردرگم باشد و در نهایت بازنده باشیم. هیات مدیره، اسکوچیچ را بعد از بازی با پرسپولیس دعوت به مذاکره کرد و حدود یک ساعت صحبت داشتیم. حاضر بودیم به این مربی مرخصی 10 روزه بدهیم و با هزینه ما در اروپا درمان گردد و بلیت رفت و برگشت هم برایش بگیریم که او نپذیرفت. هر موردی که می گفتیم، اسکوچیچ فقط تاکید داشت از صنعت نفت جدا گردد. هیات مدیره به اسکوچیچ احترام گذاشت ولی او به یکباره بلند شد و جلسه را با عصبانیت ترک کرد.

دو، سه تیم لیگ فزونی خواستار اسکوچیچ بودند

رئیس هیات مدیره باشگاه صنعت نفت اظهار کرد: در نهایت مقرر شد با اسکوچیچ توافق کنیم. بر اساس مفاد قرارداد، توافقنامه ای نوشتیم که اسکوچیچ هم آنرا امضا کرد و از تیم ما جدا شد. قبل از آن خبر داشتیم که همکاران اسکوچیچ با دو سه تیم لیگ فزونی مذاکره داشتند. مسئول دو، سه تیم هم با ما صحبت کردند و پرسیدند که آیا اسکوچیچ از نفت جدا شده است که گفتیم نه و هنوز با وی قرارداد داریم. اما فردای روزی که اسکوچیچ توافقنامه را امضا کرد شنیدیم فدراسیون فوتبال با این مربی مذاکره نموده است.

مهلت اسکوچیچ شنبه تمام شد

نصراصفهانی گفت: در توافقنامه ما با اسکوچیچ بندی هست که این مربی متعهد می گردد قراردادی تا خاتمه فصل 2019-2020 با هیچ تیمی امضا نکند ولی اگر قراردادی امضا کرد، ظرف 5 روز باید 140 هزار دلار به ما غرامت بدهد. روز آدینه مهلت اسکوچیچ تمام شد. ما صبح روز شنبه (سه روز پیش) ایمیلی به اسکوچیچ زدیم و اعلام کردیم بر اساس توافق، مهلت شما تمام شده و مکلف هستید 140 هزار دلار را به باشگاه پرداخت کنید. از آن روز این مسائل آغاز شد.

اسکوچیچ پشت فدراسیون پنهان شده است

وی گفت: ما مسرور شدیم یک سرمربی از تیم ما به تیم ملی رفت. تیم ملی تیم همه ما است. ما مسئله ای با تیم ملی و فدراسیون فوتبال نداریم. در قراردادها همواره تیم های ایرانی محکوم شده اند ولی ما این بار پولمان را می خواهیم. اسکوچیچ هنوز جوابی به ایمیل ما نداده و پشت فدراسیون پنهان شده است. ما رونوشت نامه را به فیفا فرستادیم. اگر این مربی به تعهدش عمل نکند، شکایت حقوقی می کنیم.

نمی توانیم از حقوق صنعت نفت بگذریم

رئیس هیات مدیره باشگاه صنعت نفت در مورد اینکه فدراسیون فوتبال دقیقا چه زمانی با اسکوچیچ مذاکره نموده بود؟ توضیح داد: نمی توانم قضاوتی داشته باشم. بعد از جدایی اسکوچیچ از صنعت نفت، مسئولان فدراسیون از مدیرعامل ما سئوال کردند که این مربی چطور است و عیسی زاده هم از نظر فنی او را تایید نموده بود. ما نمی توانیم از حق و حقوق صنعت نفت به راحتی بگذریم. نهادهای بالادستی فردا از ما سئوال می نمایند که چرا این پول را نگرفتید.

آژانس مسافرتی: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

مجله وبلاگ فروش: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 6630

به "ادعای جنجالی باشگاه نفت، چیدمان اسکوچیچ عامل باخت به پرسپولیس بود!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای جنجالی باشگاه نفت، چیدمان اسکوچیچ عامل باخت به پرسپولیس بود!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید