ابعاد فرهنگی و اجتماعی فضای سایبر دانشگاهی بررسی می شود

به گزارش مجله آزمون اول، دومین همایش ملی مطالعات فرهنگی و اجتماعی آموزش عالی، علم و فناوری و فضای سایبر در ایران برگزار می شود.

ابعاد فرهنگی و اجتماعی فضای سایبر دانشگاهی بررسی می شود

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، مؤسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی، هفتم اردیبهشت ماه، دومین همایش ملی مطالعات فرهنگی و اجتماعی آموزش عالی، علم و فناوری و فضای سایبر در ایران را با همکاری انجمن ها و مراکز دانشگاهی و آموزش عالی برگزار می کند.

رضا ماحوزی، با اشاره به دومین همایش ملی مطالعات فرهنگی و اجتماعی آموزش عالی، علم و فناوری و فضای سایبر در ایران اظهار داشت: در این همایش آنلاین که روز سه شنبه، هفتم اردیبهشت ماه از ساعت 9 تا 18 برگزار می شود، 25 مقاله علمی در قالب سخنرانی ارائه می شود. محور مقالات همایش شامل میدان های جدید آموزش و پژوهش دانشگاهی، تحولات فرهنگی در فضای سایبر دانشگاهی، تحولات فناوری، علم و جامعه و یادگیری آنلاین؛ پداگوژی و خانواده است.

وی در توضیح برنامه های دومین همایش مطالعات فرهنگی و اجتماعی آموزش عالی، علم و فناوری و فضای سایبر در ایران گفت: افتتاحیه این همایش از ساعت 9 تا 10 صبح سه شنبه با سخنرانی دکتر حسین میرزایی رئیس مؤسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی و دبیر علمی همایش، سعیدرضا عاملی، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و کوروش صفوی رئیس انجمن آموزش الکترونیکی ایران برگزار می شود. پس از آن، همایش با ارائه 9 سخنرانی در پنل تخصصی یادگیری آنلاین و فناوری های ارتباطی در نوبت صبح ادامه می یابد.

ماحوزی اظهار داشت: پنل بعد از ظهر همایش مطالعات فرهنگی و اجتماعی آموزش عالی، علم و فناوری و فضای سایبر در ایران هم که از ساعت 14 تا 17 برگزار می شود به ارائه مقالات با موضوع ابعاد فرهنگی و اجتماعی فضای سایبر دانشگاهی اختصاص دارد. در خاتمه، اختتامیه همایش با سخنرانی هادی خانیکی، یونس شکرخواه، مسعود کوثری و عباس کاظمی برگزار خواهد شد.

معاون پژوهشی مؤسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی در خاتمه از عموم مدیران، مدرسان، دانشجویان، محققان، سیاستگذاران و تمامی علاقمندان حوزه آموزش عالی، علم و فناوری دعوت کرد که هفتم اردیبهشت ماه با مراجعه به صفحه مؤسسه به نشانی b 2 n.ir/iscs در این رویداد علمی شرکت کنند.

آژانس مسافرتی: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

مجله وبلاگ فروش: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 24979

به "ابعاد فرهنگی و اجتماعی فضای سایبر دانشگاهی بررسی می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابعاد فرهنگی و اجتماعی فضای سایبر دانشگاهی بررسی می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید